کد خبر : 1984835 | 14 آذر 1402 ساعت 19:31 | 161.8K بازدید | 55 دیدگاه

معادلات صعود پیچیده شد؛

شوک پاختاکور و الفیحا به پرسپولیس!

گل سوم نماینده عربستان به پاختاکور، مسیر صعود پرسپولیس را دشوار کرد.

شوک پاختاکور و الفیحا به پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام آخرین بازی مرحله گروهی نیز در غرب آسیا نیز فرا رسید اما پیش از آن در یکی از بازی‌های مهم و موثر در تعیین تیم‌های صعودکننده، تیم پاختاکور شکست عجیب و غریبی را متحمل شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

این در حالی است که پاختاکور 7 امتیازی و الفیحا 6 امتیازی برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشتند و در حالی که پرسپولیس ترجیح می‌داد بازی با نتیجه تساوی یا برد یک گله الفیحا به پایان برسد اما نتیجه عجیبی در این بازی رقم خورد.

در شروع این بازی و دقیقه 10 حملات پاختاکور منجر به گل خژیمات ارکینوف شد. او روی پاس دراگان چران از داخل محوطه جریمه توپ  را به دروازه الفیحا رساند تا پاختاکور به صورت موقت ده امتیازی شود.

در حالی که نیمه اول با همین نتیجه به آخرین دقایق خود رسیده بود، ارسال روی دروازه پاختاکور با ضربه سر فشن ساکالا از فاصله نزدیک تبدیل به گل شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

1962825

آغاز نیمه دوم با یک گل مشکوک برای الفیحا همراه بود که البته در ادامه تکنولوژی داور ویدیویی این گل را پذیرفت تا نماینده عربستان از حریف پیش بیفتد. باتوجه به تفاضل گل بهتر پرسپولیس، در صورتی که این نتیجه باقی می‌ماند، نماینده ایران با یک تساوی هم به مرحله بعدی صعود می‌کرد.

با این حال در دقیقه 85 روی یک موقعیت تک به تک هنری توانست گل سوم را هم به پاختاکور بزند تا همه چیز تغییر پیدا کند. سپس نوبت به فشن ساکالا رسید تا برخلاف روند بازی گل چهارم را هم بزند.

حالا با این نتیجه پرسپولیس برای صعود تنها به برد نیاز دارد و در غیر این صورت الفیحا به عنوان نماینده سوم آسیا به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها