کد خبر : 1984882 | 14 آذر 1402 ساعت 22:21 | 45K بازدید | 23 دیدگاه

تساوی در آخرین دیدار مرحله گروهی

استقلال از پس النصر بدون رونالدو و مانه برنیامد

النصر در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، برابر استقلال تاجیکستان به تساوی یک – یک رسید.

استقلال از پس النصر بدون رونالدو و مانه برنیامد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، میهمان استقلال تاجیکستان بود که این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید.

النصر در این مسابقه با ترکیب دوم خود به میدان رفت و ضمن استراحت به تعدادی از بازیکنان مطرح خود که در ریاض ماندگار شده بودند، به هر پنج بازیکن خارجی خود نیز در نیمه نخست استراحت داد.

نخستین موقعیت جدی بازی را النصر در شرایط 3 به یک از دست داد. یک پاس خوب به عبدالرحمن غریب رسید ولی ضربه بسیار بد او از کنار دروازه به بیرون رفت.

1962892

میزبان روی اشتباه غریب به گل رسید. وینگر النصر در رساندن توپ به هم تیمی مرتکب اشتباه شد و توپ به علیشیر جلیل‌اف رسید و این بازیکن با یک شوت سرکش از پشت محوطه جریمه، دروازه را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

در نیمه دوم، النصر به گل تساوی رسید. ارسال نواف بوشل از سمت راست به روی دروازه با دفع سنگربان استقلال همراه شد و توپ به عبدالرحمن غریب رسید. ضربه نخست او را مجددا سنگربان میزبان مهار کرد و در برگشت خود غریب آن را به گل تبدیل کرد.

1962893

در نهایت نیز این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید تا النصر که پیش از این صعودش را قطعی کرده بود، با 14 امتیاز به کار خود در مرحله گروهی پایان دهد. استقلال تاجیکستان نیز با سه امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

کاسترو در این مسابقه به سادیو مانه و آیمریک لاپورت بازی نداد. تالیسکا نیز از دقیقه 74 و فوفانا از دقیقه 85 وارد زمین شدند. اوتاویو نیز در وقت‌های تلف شده در حد چند دقیقه کوتاه بازی کرد.

1962894

دیدگاه‌ها