کد خبر : 1984934 | 15 آذر 1402 ساعت 01:03 | 37.4K بازدید | 17 دیدگاه

صف طولانی مشتریان اروپایی برای الماس آرژانتینی

تیاگو آلمادا که هدف نقل‌ و انتقالاتی تیم‌های بزرگ اروپایی است، تایید کرد که می‌خواهد آتلانتا یونایتد را به مقصد اروپا ترک کند.

صف طولانی مشتریان اروپایی برای الماس آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلمادا، هافبک تهاجمی آرژانتینی تیم آتلانتا یونایتد که به مسی جدید شهرت دارد، چهار بازی برای تیم ملی آرژانتین انجام داده و موفق به ثبت یک گل شده است. او همچنین در ۳۱ بازی‌اش برای آتلانتا یونایتد در فصلی که گذشت ۱۱ گل زده و ۱۶ پاس گل داده است.

یکی از قابلیت‌های او این است که می‌تواند در سمت راست و چپ خط حمله هم بازی کند. به دلیل این ویژگی بازی در چند پست و سبک بازی او، هواداران و رسانه‌ها به او لقب مسی جدید داده‌اند.

قرارداد آلمادا تا دسامبر ۲۰۲۵ اعتبار دارد اما در مصاحبه با ESPN اعلام کرده‌ است که قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات بعدی به اروپا برود.

1962999

قیمت این بازیکن ۲۲ ساله ۲۰ میلیون یورو اعلام شده است و تیم‌های منچستر یونایتد، چلسی، لیورپول، اینتر و بارسلونا به دنبال او هستند.
کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی سابق ناپولی که اکنون در یوونتوس مشغول به کار است، در زمان حضورش در ناپل برای جذب او تلاش کرده بود اما پس از جدایی از این باشگاه پروسه جذب این بازیکن متوقف شد.

حالا اگر جونتولی در یووه بخواهد برای به خدمت گرفتن آلمادا حرکتی انجام دهد ابتدا باید ساموئل ایلینگ جونیور را به تاتنهام بفروشد و با پول او وارد رقابت برای جذب این بازیکن شود.

دیدگاه‌ها