کد خبر : 1984939 | 15 آذر 1402 ساعت 07:15 | 48.5K بازدید | 33 دیدگاه

بازتاب خبر اخراج کی‌روش در رسانه‌های پرتغال

خبر پایان همکاری کی روش و تیم ملی قطر، در تمام رسانه‌های معتبر پرتغالی بازتاب داشت.

بازتاب خبر اخراج کی‌روش در رسانه‌های پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش به روزهای پایانی حضور خود روی نیمکت تیم ملی قطر نزدیک شده است. این خبر عصر روز گذشته توسط ورزش سه منتشر شد و ساعاتی پس از آن، روزنامه‌ها و رسانه‌های معتبر پرتغالی نیز به آن پرداخته و از قریب الوقوع بودن پایان همکاری دو طرف خبر داده‌اند.

روزنامه اوجوگو با تیتر "کارلوس کی روش و فدراسیون قطر در حال مذاکره برای پایان همکاری هستند" نوشته است: بر اساس اطلاعاتی که اوجوگو از منبعی موثق دریافت کرده است، کارلوس کی روش در حال مذاکره برای فسخ قرارداد خود با فدراسیون فوتبال قطر است.

1963007

سرمربی 70 ساله پرتغالی در فوریه گذشته قراردادی چهار ساله با دستمزدی میلیون دلاری امضا کرده بود تا تیم قطری را به جام جهانی 2026 برساند.

وب سایت CNN پرتغال نیز در این خصوص نوشته است: کارلوس کی روش در حال مذاکره برای فسخ قرارداد خود با فدراسیون قطر است. آن هم در حالیکه او 9 ماه پیش قراردادی چهار ساله را با هدف راهیابی این تیم به مسابقات جهانی به امضا رسانده بود.

1963004

روزنامه آبولا نیز با تیتر "مذاکره کارلوس کی روش برای جدایی از تیم ملی قطر" در این باره نوشت: کارلوس کی روش که کمتر از یک سال در این پست حضور داشته، برای کناره گیری از سرمربیگری قطر آماده می‌شود.

1963006

سرمربی پرتغالی از هم اکنون در حال مذاکره با فدراسیون این کشور آسیایی برای فسخ قرارداد است، اگرچه قراردادی با اعتبار چهار ساله داشت که از ابتدای سال 2023 اجرایی شد.

کی روش در 12 بازی هدایت تیم قطر را بر عهده داشت که در 4 بازی از جمله دو بازی آخر در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی مقابل افغانستان و هند پیروز شد.

روزنامه Jornal de Notícias تیتر "کارلوس کی روش و فدراسیون قطر برای فسخ قرارداد مذاکره کردند" را برای مطلب خود انتخاب کرد و در ادامه آورده است: یک منبع نزدیک به کی روش تایید کرد که سرمربی پرتغالی و فدراسیون فوتبال قطر در حال مذاکره برای فسخ قرارداد این مربی پس از گذشت 10 ماه از هدایت تیم ملی این کشور هستند.

1963005

کی روش 70 ساله پس از انتخاب به عنوان جانشین فلیکس سانچز اسپانیایی، از هدایت تیم ملی قطر کناره گیری خواهد کرد. پرتغالی در فوریه 2023 با هدف راهیابی به جام جهانی 2026 قراردادی با اعتبار چهار سال امضا کرده بود که مرحله مقدماتی را با پیروزی مقابل افغانستان (8-1) و هند (3-0) آغاز کرده بود.

دیدگاه‌ها