کد خبر : 1984967 | 15 آذر 1402 ساعت 10:31 | 40.5K بازدید | 4 دیدگاه

چهره‌های ویژه مس رفسنجان در نبرد حساس نقش‌جهان

کاپیتان‌های سابق سپاهان علیه مورایس! (عکس)

ستاره‌های سابق سپاهان که امسال در مس رفسنجان توپ می‌زنند، انگیزه زیادی برای درخشش مقابل تیم سابق خود دارند.

کاپیتان‌های سابق سپاهان علیه مورایس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته دوازدهم لیگ برتر روز شنبه تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که همه نگاه‌ها در طول 90 دقیقه به کاپیتان‌های سابق سپاهان با پیراهن نارنجی مس است.

تیمی که ساکت الهامی از ابتدای فصل جاری لیگ برتر در مس رفسنجان بست، تعداد کثیری از ستاره‌های سابق سپاهان را در خود جا داده و بی‌شک این نفرات برای نبرد با طلایی‌پوشان انگیزه زیادی دارند؛ خصوصا اینکه بعضی از آنها سوابق و افتخارات خوبی را با پیراهن سپاهان به دست آوردند.

1963039

مهم‌ترین چهره‌ای که روز شنبه در ترکیب مس رفسنجان مقابل سپاهان به میدان می‌رود، جلال‌الدین علی‌محمدی است. کاپیتان پیشین سپاهان که سال‌ها در این تیم توپ زد و در ابتدای فصل جاری به جمع مسی‌ها پیوست، امسال یکی از چهره‌های تاثیرگذار تیمش بوده و قطعا برای تقابل با سپاهان و ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی این تیم انگیزه زیادی دارد.

1963035

سجاد شهباززاده و حسن جعفری دو مهره باتجربه دیگر مس رفسنجان هستند که سابقه بازی در سپاهان و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم در مقاطعی را نیز دارند. شهباززاده با پیراهن سپاهان طعم شیرین آقای گلی در لیگ برتر را چشید و جعفری نیز در سپاهان فوتبالش به چشم آمد و ستاره‌ای محبوب نزد هواداران اصفهانی است. آنها هم در بازی این هفته برای نشان دادن توانایی‌های فنی خود قطعا سنگ تمام خواهند گذاشت.

1963036

در ترکیب مسی‌ها همچنین نفرات دیگری با سابقه بازی کردن برای سپاهان هستند. لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی مسی‌ها که بهترین گلزن این تیم در فصل جاری محسوب می‌شود در سپاهان توپ زد و با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ هم رسید. همچنین مهدی ترکمان مدافع چپ باتجربه مس رفسنجان و محمد نژادمهدی مدافع نارنجی‌پوشان هم دورانی را در سپاهان گذرانده‌اند.

1963037

6 ستاره سابق سپاهان که این روزها در مس رفسنجان توپ می‌زنند، بی‌شک چهره‌های ویژه دیدار تیم خود در بازی روز شنبه خواهند بود. آنها در تمرینات مس هم با روحیه بالا تمرین می‌کنند و امیدوارند با آمادگی کامل مقابل سپاهان به میدان بروند و بتوانند به بهترین شکل مقابل تیم تحت هدایت ژوزه مورایس قرار بگیرند.

1963038

دیدگاه‌ها