کد خبر : 1984974 | 15 آذر 1402 ساعت 11:11 | 70.3K بازدید | 117 دیدگاه

آخرین تحولات و شایعات از فولاد مبارکه

روی سپاهان و ساکت دست گذاشته‌اند

به نظر می‌رسد دوران حضور محمدرضا ساکت در راس مدیریت باشگاه سپاهان تمام و حتی جانشین او هم انتخاب شده است.

روی سپاهان و ساکت دست گذاشته‌اند

به گزارش "ورزش‌ سه"، تقریبا مشخص است که محمدرضا ساکت مدیر باشگاه سپاهان سرانجام در تله‌ای گرفتار شده که اغلب چهره‌های موفق در ورزش ایران را اسیر خود می‌کند و پایان آنها را رقم می‌زند اگرچه نه او و نه تیم رسانه‌ای باشگاه کوچکترین واکنشی به این شایعه قوی نداشته‌اند.

ساکت که در دهه هشتاد خاطرات خوشی برای هواداران سپاهان به یادگار گذاشته و هیچ‌گاه از ذهن آنها بیرون رفتنی نیست، در ابتدای لیگ بیستم برای سومین بار به مسند مدیریت باشگاه بازگشت و با انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی تیم بیشتر جای خود را در دل هواداران باز کرد.

پروژه ساکت با محرم نویدکیا به قهرمانی ختم نشد، اما آنها روزهای خوبی را با حضور اسطوره باشگاه پشت سر گذاشتند و زمینه برای حضور مورایس فراهم شد، تا حالا آنها تنها تیم ایرانی حاضر در جمع 8 تیم برتر آسیا باشند.

علاوه بر این هواداران سپاهان که پس از جدایی این چهره روزهای بسیار سختی را تجربه کردند، به خوبی می‌دانند که آوردن مربی بزرگی نظیر مورایس و جذب ستاره‌های سرشناس فوتبال ایران طی سه سال اخیر نظیر شهریار مغانلو، رضا اسدی، عیسی آل‌کثیر، کاوه رضایی، تمدید قرارداد با پیام نیازمند و ... کار هر مدیر دیگری نیست! 

به همین دلیل هم بود که در مراسم استقبال از سپاهان در بازگشت به اصفهان شعار هواداران معطوف به یک چهره بود و آن هم کسی نبود جز محمدرضا ساکت. البته باشگاه سپاهان طی ماه‌های اخیر و تحت مدیریت محمدرضا ساکت با دو پرونده سنگین و نادر در ایران و آسیا مواجه شده و برخی هواداران سپاهان می‌ترسند که با جدایی ساکت بار دیگر مانند سال‌های پس از قهرمانی در لیگ چهاردهم که هنوز هم موفق به تکرار آن نشده‌اند، از جمع مدعیان خارج شوند. اگرچه این باشگاه باوجود صرف هزینه‌های بسیار که حالا پاشنه آشیل ساکت شده در این دوره موفقیت چندانی در کسب جام در رشته‌های مختلف کسب نکرده است.
 
 از طرفی شنیده می‌شود دستور مربوط به برکناری ساکت اگرچه از سوی کارخانه فولاد مبارکه سپاهان در حال رقم خوردن است، اما سازمان بازرسی این موضوع را به مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ابلاغ کرده و از او خواسته تا هر چه زودتر اقدامات لازم برای این جابجایی را مهیا کند، تا در واقع این موضوع فراتر از تصمیمات مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه باشد. (در این باره هیچ خبر دقیقی منتشر نشده است).

1963051

البته با وجود مخالفت صریح هواداران و بازیکنان سپاهان و حمایت از ساکت، به نظر می‌رسد این اتفاق و این جابجایی در حال رقم خوردن است و از منوچهر نیکفر به عنوان گزینه‌ای که قرار است سرپرست مدیرعاملی سپاهان را تا انتخاب مدیر بعدی در دست بگیرد، یاد می‌شود.

نیکفر نیز مدیری تحصیل کرده و سطح بالا در سطح کارخانه فولاد مبارکه و همچنین کاملا آشنا به فوتبال است اما شاید جابجایی‌اش با ساکت حتی مدنظر خودش هم نباشد. البته جو فعلی و حمایت برخی از بازیکنان از مدیرعامل باشگاه شاید ورق را به سود این مدیر باتجربه سپاهان که در حال حاضر در سکوت کامل به سر می‌برد برگرداند.

دیدگاه‌ها