کد خبر : 1984992 | 15 آذر 1402 ساعت 11:57 | 39.2K بازدید | 27 دیدگاه

اعتراف ستاره آرژانتین: گفتم در قطر حذف شدیم!

خولین آلوارز، ستاره آرژانتینی، می‌گوید نگران حذف این تیم از جام جهانی در مرحله گروهی بوده است.

اعتراف ستاره آرژانتین: گفتم در قطر حذف شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین با پیروزی برابر تیم ملی فرانسه در دیدار فینال جام جهانی 2022 قطر توانست به رویای دیرینه‌اش برای قهرمانی در این رقابت‌ها برسد. 

درخشش لیونل مسی یکی از دلایل موفقیت این تیم در جام جهانی قطر بود و به آنها کمک بسیاری برای رسیدن به فینال و همچنین بالا بردن جام قهرمانی کرد و حالا آلوارز هم با خاطره جالبی که از بازی برابر مکزیک در مرحله گروهی تعریف کرده به این موضوع اعتراف کرده است. 

او در گفتگو با استار پلاس درباره تجربه بازی برای تیم ملی کشورش در جام جهانی اظهار داشت: «من هرگز برای هیچ دیداری به اندازه بازی برابر مکزیک در مرحله گروهی استرس و نگرانی نداشتم. به ما گفته بودند که جام جهانی در واقع هفت فینال است و ما هیچ جایی برای اشتباه نداریم. 

1885977

به محض این که وارد زمین شدم، لئو آن گل تماشایی را زد که باورنکردنی بود و همین گل قفل همه چیز را باز کرد. من هرگز تا آن حد احساس ترس و نگرانی نداشتم چون در آستانه حذف شدن از جام جهانی در بازی دوم بودیم.»

آرژانتین در بازی اول و در کمال ناباوری برابر تیم ملی عربستان شکست خورده بود و پیروز نشدن برابر مکزیک می‌توانست مسیر آنها را به صورت کلی تغییر دهد اما این اتفاق رخ نداد. 

دیدگاه‌ها