کد خبر : 1985013 | 15 آذر 1402 ساعت 13:35 | 62.6K بازدید | 89 دیدگاه

مسی اعتراف کرد: وسوسه رقابت با کریس در عربستان

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، تایید کرد که برای حضور در لیگ عربستان و رقابت با کریستیانو رونالدو وسوسه شده بود.

مسی اعتراف کرد: وسوسه رقابت با کریس در عربستان

به گزارش "ورزش سه"، مسی پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا پایان دهد و راهی باشگاه اینترمیامی شود تا بازی در لیگ فوتبال آمریکا را تجربه کند. 

این تصمیم در حالی گرفته شد که باشگاه بارسلونا هم علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت اما ناراحتی او از رفتارهای خوان لاپورتا و اتفاقاتی که پیش از این رخ داده بود باعث شد که او حاضر به قبول این پیشنهاد نشود. 

علاوه بر این، پیشنهاد هنگفت و باورنکردنی هم از سوی باشگاه عربستانی الهلال به این ستاره آرژانتینی ارائه شد و بسیاری در همان زمان بر این باور بودند که او این پیشنهاد را خواهد پذیرفت و راهی عربستان می‌شود تا بار دیگر شاهد رقابت او با رونالدو باشیم اما این اتفاق رخ نداد. 

1963001

حالا مسی در گفتگو با مجله تایم درباره این اتفاق اظهار داشت: «گزینه اول من بازگشت به بارسلونا بود که در آن زمان امکان پذیر نبود. من سعی کردم برگردم اما این اتفاق رخ نداد تا مجبور شوم گزینه‌های دیگری که داشتم را در نظر بگیرم. 

این موضوع هم حقیقت دارد که در اواخر آن دوران بسیار به حضور در لیگ عربستان فکر می‌کردم، این کشور را می‌شناسم و می‌دانم که آنها رقابتی قدرتمند را شکل داده‌اند که می‌تواند در آینده نزدیک به یکی از قدرتمندترین لیگ‌ها تبدیل شود. 

انتخاب من از بین لیگ عربستان و لیگ فوتبال آمریکا بود و هر دو گزینه برایم بسیار جذاب به نظر می‌رسیدند.»

دیدگاه‌ها