کد خبر : 1985016 | 15 آذر 1402 ساعت 13:55 | 35K بازدید | 20 دیدگاه

پیام ستاره رئال برای تراشتگن: زودتر خوب شو!

تیبو کورتوا، ستاره مصدوم رئال مادرید، با ارسال پیامی برای مارک آندره تراشتگن آرزوی سلامتی کرد.

پیام ستاره رئال برای تراشتگن: زودتر خوب شو!

به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن پس از حضور در اردوی تیم ملی آلمان در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و خیلی زود به بارسلونا برگشت. 

در ابتدا گفته شد که او روند درمان را تحت هدایت کادر پزشکی بارسا به سرعت طی خواهد کرد اما شرایط با آنچه که انتظار می‌رفت متفاوت بود و درمان‌های محافظه کارانه روی این بازیکن جواب نداد تا چاره‌ای جز عمل جراحی نداشته باشد. 

این ستاره آلمانی باید به زودی برای درمان کامل تحت عمل جراحی قرار بگیرد و به این ترتیب برای مدتی طولانی که تا چهار ماه تخمین زده شده است از میادین دور خواهد بود، اتفاقی که خبری بسیار بد برای بارسلونا است. 

به این ترتیب، هر دو دروازه‌بان اول رئال مادرید و بارسلونا در ماه‌های پیش رو از حضور در میادین محروم هستند و کورتوا که به دلیل پارگی رباط صلیبی از ابتدای فصل مشغول درمان است پیامی را برای همتایش در بارسا فرستاد. 

او در بخش نظرات پستی که این بازیکن در اینستاگرام منتشر کرده بود نوشت: «دلگرمی زیاد! زود خوب شو!»

1963127

کورتوا هم پیش از این مجبور به انجام عمل جراحی روی رباط صلیبی پایش شده بود و تا پایان این فصل قادر نیست رئال مادرید را در لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند. او همچنین حضور در یورو 2024 با تیم ملی بلژیک را هم از دست داد.

دیدگاه‌ها