کد خبر : 1985022 | 15 آذر 1402 ساعت 14:42 | 53K بازدید | 37 دیدگاه

بحران توقف‌ناپذیر مصدومیت

فاجعه رئال: هر تیمی در دنیا نابود می‌شد

رئال مادرید تا به اینجای فصل به طور متوسط در هر بازی پنج مورد مصدومیت را تجربه کرده اما این روی روند رو به رشد تیم هیچ اثر منفی نگذاشته است.

فاجعه رئال: هر تیمی در دنیا نابود می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید یکی از باشگاه‌هایی است که در فصل جاری بیشترین ضربه را از مصدومیت‌ها خورده با این وجود کارلو آنچلوتی توانسته تیمش را هر طور شده در صدر لالیگا و لیگ قهرمانان حفظ کند. 

این درایت مربی ایتالیایی را می‌رساند که تیمی با مصدومیت‌های فراوان را در بهترین شرایط نگه داشته است. وضعیتی که می‌توانست هر تیمی را دچار بحران کند.

1963136

به این آمار نگاه کنید: از 23 بازیکن رئال مادرید تا به اینجای فصل 12 بازیکن راهی کلینیک باشگاه شده‌اند. از بین آنها 10 نفر دوری بیش از یک ماه را تجربه کرده‌اند و تنها دو بازیکن توانسته‌اند زیر یک ماه ریکاوری کنند.

ادر میلیتائو در بهترین شرایط اواخر ماه مارس برمی‌گردد ولی تیبو کورتوا هیچ امیدی برای بازگشت در فصل جاری ندارد.

1953122

در مجموع شاهد 102 مصدومیت در 20 بازی رسمی فصل جاری رئال مادرید بوده‌ایم که متوسط پنج مصدومیت برای هر بازی است. در بین مصدومان آردا گولر هنوز نتوانسته یک بازی هم انجام دهد. او در سه مقطع مصدوم شده و تنها یک بار توانسته روی نیمکت بنشیند.

مصدومان فعلی رئال عبارتند از: دنی کارواخال، آردا گولر، اورلین شوامنی، ادر میلیتائو، ادواردو کاماوینگا، لوکا مودریچ، وینیسیوس جونیور و تیبو کورتوا.

دیدگاه‌ها