کد خبر : 1985030 | 15 آذر 1402 ساعت 15:56 | 18.7K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره یونایتد علیه اسطوره‌ها: انصاف داشته باشید!

آنتونی، ستاره منچستریونایتد، معتقد است انتقادات اسطوره‌‌های این باشگاه علیه خودش کاملا غیرمنصفانه است.

ستاره یونایتد علیه اسطوره‌ها: انصاف داشته باشید!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی، ستاره منچستریونایتد، معتقد است کارشناسان اظهارنظرهای غیرمنصفانه‌ای در مورد او انجام داده‌اند و اصرار دارد که هیچ یک از آن‌ها سازنده نبوده است.

این بازیکن برزیلی طی 10 بازی گذشته لیگ برتر موفق به گلزنی یا ارسال پاس گل نشده است. به همین دلیل او مورد انتقاد شدید بازیکنان‌ سابق یونایتد قرار گرفته که این روزها در نقش کارشناسان تلویزیونی مسابقات را پوشش می‌دهند.

1963154

گری نویل، کارشناس اسکای اسپورت، رفتار آنتونی به دلیل اخراج پس از خطا روی جرمی دوکو در ماه اکتبر را شرم آور توصیف کرد. همچنین ریو فردیناند و پل اسکولز هم دیگر اسطوره‌های یونایتد هستند که از او انتقاد کرده‌اند.

1963157

آنتونی درباره انتقادات علیه عملکردش گفت: "امروز، انتقاداتی را از سوی بازیکنان سابق باشگاه و سایر افراد در رسانه‌ها می‌بینم که به‌طور غیرمنطقی نظرات خود را بیان می‌کنند و روی احساسات هزاران هوادار تأثیر می‌گذارند. این انتقادات حتی وقتی بازی نمی‌کنم هم وجود دارد. واقعا هرگز ندیده‌ام که آن‌ها انتقاد سازنده‌ای داشته باشند تا به من کمک کند عملکرد بهتری داشته باشم. هیچ یک از آن‌ها هرگز برای من پیامی ارسال نکرده‌اند که ببینند چه احساسی دارم، به خصوص در این دوره سختی که در حال گذراندن آن هستم."

1963158

او در ادامه گلایه‌های خود نسبت به انتقادات گفت: "می‌خواهم بدانم این افرادی که این انتقادات غیرمنصفانه‌ای را انجام می‌دهند، اگر جای من بودند چه کار می‌کردند. این فصل آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت و اوضاع خوب نیست. ما وضعیت متعادلی نداریم اما ما بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم که مهره‌های اصلی شطرنج تن هاخ هستند. با بازگشت این بخش از تیم، ما پیشرفت خواهیم کرد و نتایج بهتر می‌شوند‌."

دیدگاه‌ها