کد خبر : 1985035 | 15 آذر 1402 ساعت 16:34 | 15.3K بازدید | 57 دیدگاه

فجر سپاسی صفر- چادرملو یک؛

لیگ یک/ تغییر صدر در بازی جنجالی

شاگردان سعید اخباری موفق به کسب پیروزی مقابل فجر شهید سپاسی شیراز شدند.

لیگ یک/ تغییر صدر در بازی جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت 14 امروز در ورزشگاه حافظیه میزبان چادرملو اردکان، دیگر تیم مدعی صعود بود که قضاوت این بازی را سید رضا مهدوی برعهده داشت.

شاگردان مهدی رجب‌زاده شروع خوبی در این مسابقه داشتند و در حالی که از حمایت هواداران شیرازی بهره می‌بردند، به دنبال زدن گل و پیشتازی بودند که حملات‌شان راه به جایی نبرد و در سمت مقابل هم چادرملو موقعیت‌هایی به دست آورد و توانست قبل از رفتن به رختکن به گل برسد.

در دقیقه 1+45 پرتاب اوت سعید محمدی‌فر از سمت راست زمین به محوطه جریمه فجرسپاسی را دو بار پیاپی مدافعان شیرازی با ضربه سر دفع کردند، اما سید رضا مهدوی در صحنه‌ای مشکوک و بحث برانگیز که اعتراض شدید فجری‌ها را به همراه داشت، نقطه پنالتی را نشان داد.

1963170

چادرملو اردکان این پنالتی به دست آمده را توسط رضا محمودآبادی با شوت محکم به مرکز دروازه تبدیل به گل کرد و یک دقیقه بعد از آن هم شانس گلزنی دوباره داشت که ضربه همین بازیکن به تیرک خورد تا شاگردان اخباری با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

1963171

شاگردان مهدی رجب زاده در نیمه دوم سراپا حمله شدند و به دنبال زدن گل تساوی بودند که حملات‌شان راه به جایی نبرد و در نهایت این مسابقه جنجالی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردند.

تیم فوتبال چادرملو اردکان با کسب پیروزی یک بر صفر در رقابت حساس در شیراز 32 امتیازی شد و بالاتر از تیم‌های خیبر خرم‌آباد (31 امتیاز) و نفت مسجدسلیمان (29 امتیاز) دوباره به صدر جدول لیگ یک بازگشت و فجر سپاسی شیراز هم 27 امتیازی و در رتبه چهارم ماند.

1963172

دیدگاه‌ها