کد خبر : 1985047 | 15 آذر 1402 ساعت 17:26 | 4.5K بازدید | 19 دیدگاه

هم ما و هم تراکتور باکیفیت هستیم؛

اوزونیدیس: در این بازی به هواداران نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید محرومان و مصدومانی در بازی روز آینده دارد، اما معتقد است نمایش تیمی مهم‌تر از بازیکنان است.

اوزونیدیس: در این بازی به هواداران نیاز داریم

به گزارش "ورزش‌ سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر، در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتور که اولین مسابقه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود، گفت: انتظار یک بازی خوب را دارم. دو تیمی هستیم که دوست دارند فوتبال بازی کنند و امیدوارم در آخر ما خوشحال باشیم. 
او درباره تراکتور هم گفت: تراکتور تیم خیلی خوبی است و هم در کار تیمی و هم در کار انفرادی کیفیت دارند. همین‌طور ما هم تیم باکیفیتی هستیم و قدرتمندیم. در خانه بازی می‌کنیم و حمایت هواداران را هم داریم. امیدوارم در پایان امتیازات این مسابقه را کسب کنیم.

1907431

مارینوس سپس در واکنش به این سوال که آیا غایبی هم برای بازی فردا در گل گهر وجود دارد یا خیر بیان کرد: طبیعی است که خیلی مشکلات در این زمینه وجود دارد. مهم بازیکنانی هستند که بازی می‌کنند. مطمئنم بازیکنانی که بازی می‌کنند نمایش خوبی خواهند داشت و به آنها اعتماد دارم. همیشه گفتم تیم مهم است. اینکه چه بازیکنی بازی می‌کند خیلی مهم نیست، چون طبیعتا مصدومان و محرومانی داریم، ولی مهم این است که تیم می‌جنگند و کار تیمی مهم است.
او در پایان گفت: در این بازی احتیاج به هواداران نسبت به بازی‌های قبلی داریم و امیدوارم که تشریف بیاورند و به بازیکنان برای یک بازی خوب انرژی بدهند.

دیدگاه‌ها