کد خبر : 1985058 | 15 آذر 1402 ساعت 18:30 | 77.4K بازدید | 141 دیدگاه

اوراواردز هم باخت و صعود نکرد؛

شگفتی بزرگ: حذف قهرمان آسیا مثل پرسپولیس!

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا نتوانست از مرحله گروهی فصل جدید این رقابت‌ها بالا برود.

شگفتی بزرگ: حذف قهرمان آسیا مثل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در روز دوم از هفته ششم و پایانی مرحله گروهی فصل 24-2023 لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های هانوی ویتنام و اوراواردز ژاپن از ساعت 15:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه هانگ دی مقابل هم قرار گرفتند.

اوراواردز ژاپن که فصل گذشته با شکست الهلال عربستان به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کرد، در حالی امروز در ویتنام به مصاف هانوی رفت که امیدوار به کسب سومین پیروزی خود در این رقابت‌ها بود تا 10 امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول گروه J شانس راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی را پیدا کند که این اتفاق نیفتاد.

سامورایی‌ها که شانس صدرنشینی در گروه J لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند و در بین تیم‌های برتر دوم در جداول گروه‌های پنج گانه منطقه شرق هم 7 امتیازی و تیم پنجم بودند، در صورت برتری مقابل هانوی ویتنام امیدهایشان برای صعود را زنده می‌کردند، ولی به سرنوشت شب گذشته پرسپولیس برابر الدحیل قطر گرفتار شدند و حتی در گرفتن یک امتیاز هم ناکام ماندند.

الکساندر شولز، مدافع دانمارکی اوراواردز در دقیقه 10 یک پنالتی از دست داد و نیمه نخست با تساوی به پایان رسید، اما در دقیقه 53 دائو وان نام گل اول بازی را برای هانوی ویتنام به ثمر رساند که بریان لینسن، هافبک هلندی در دقیقه 65 کار را به تساوی کشید و امید سامورایی‌ها را برای برتری زنده کرد.

1963203

سرنوشت مشابه پرسپولیس که دیشب گل لحظات پایانی دریافت کرد در انتظار اوراواردز هم بود و در شرایطی که این تیم ژاپنی برای زدن گل دوم تلاش می‌کرد، هانوی ویتنام در دقیقه 87 توآن های‌فام تعویضی گل دوم را به ثمر رساند و به برتری دست یافت.

اوراواردز ژاپن با شکست دو بر یک مقابل هانوی ویتنام 7 امتیازی و در جایگاه دوم جدول گروه آخر لیگ قهرمانان آسیا ماند و با توجه به اینکه عملکرد ضعیف‌تری از دیگر تیم‌های دوم در چهار گروه دیگر در منطقه شرق دارد، از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازماند و نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

1963204
1963205

در دیگر مسابقه امروز لیگ قهرمانان آسیا در گروه J نیز پوهانگ استیلرز کره جنوبی پس از پنج پیروزی متوالی به تساوی یک بر یک مقابل ووهان تری تاونز چین دست یافت تا 16 امتیازی شود.

دیدگاه‌ها