کد خبر : 1985099 | 15 آذر 1402 ساعت 20:59 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

در عربستان به جان "تالاخادزه" ترس انداختم

داوودی: تلاشم کسب دومین مدال المپیک است

وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران با بیان این تلاشم کسب دومین مدال المپیک است، گفت: این مهم نیازمند تلاش و نظم بیشتر است و تلاش می‌کنم مانند مسابقات گذشته پرچم وزنه‌برداری ایران را بالا نگه دارم.

داوودی: تلاشم کسب دومین مدال المپیک است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی داوودی پس از اولی در دسته فوق سنگین در هفته دوم لیگ برتر، اظهارکرد: با توجه به فاصله کمتر از ۸ ماه تا المپیک، آمادگی نسبتا خوبی دارم. سه هفته پیش نیز در اردوی تیم ملی حاضر شدم و تا ۹۰ درصد به آمادگی رسیده‌ام. مسابقات لیگ، هم کمک مالی برای ماست و هم وزنه‌برداران را به تمرین بیشتر ترغیب می‌کند.

وی افزود: امروز کاملا آماده نبودم اما خدا را شکر هر شش حرکت را صحیح بالای سر بردم. هفته آینده نیز به مسابقات قطر کاپ می‌رویم و کم کم برای المپیک آماده می‌شویم.

شاید بیشترین قرارداد را در لیگ من داشته باشم

وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران درباره سقف قراردادها در لیگ برتر نیز گفت: فکر نمی‌کنم ورزشی در ایران از وزنه‌برداری سخت‌تر و سنگین‌تر باشد. قراردادها تکانی خورده است اما آنطور که باید باشد نیست. شاید بیشترین قرارداد را در لیگ من داشته باشم که حدود ۴۳۰ میلیون تومان است. درست است مسابقات طی سه هفته برگزار می‌شود اما فشاری که به ما وارد می‌شود، خیلی زیاد است.

اگر سه تیم همیشگی نباشند باید لیگ را تعطیل کنند

وی ادامه داد: اسپانسرها باید ورود کنند، ضمن این که خیلی تیم‌ها هستند که می‌توانند در لیگ برتر وزنه‌برداری تیم داری کنند. در لیگ وزنه‌برداری چندین سال است که سه تیم محبت می‌کنند و همیشه حضور دارند و اگر این سه تیم هم نباشند فکر کنم باید لیگ را تعطیل کنند. اگر چند تیم اضافه شود و اسپانسرها هم ورود کنند، مطمئنا قراردادها هم بیشتر می‌شود. واقعا قرارداد برخی وزنه برداران ناچیز است.

تمام تلاشم کسب دومین مدال المپیک است

داوودی درباره حضور در المپیک نیز گفت: برای کسب سهمیه ۹۸ درصد راه را رفته‌ایم و خیلی سخت است. مسئولان کمک کنند تا با خیال راحت در مسابقات حاضر شویم و تمریناتمان را دنبال کنیم. المپیک یک میدان سخت و بزرگ است. من یک مدال المپیک دارم و تمام تلاشم کسب دومین مدال است. این مهم نیازمند تلاش و نظم بیشتر است و تلاش می‌کنم مانند مسابقات گذشته پرچم وزنه‌برداری ایران را بالا نگه دارم.

در عربستان به جان تالاخادزه ترس انداختم

وی خاطر نشان کرد: در مسابقات جهانی عربستان ترسی به جان تالاخادزده انداختم و وزنه ۲۵۵ کیلوگرم لحظه آخر از دستم افتاد. اگر در یک ضرب، هفت هشت کیلوگرم بیشتر از رکورد خودم را بزنم، شاید در دوضرب خیلی راحت‌تر رقابت‌ها را ادامه دهم.

دیدگاه‌ها