کد خبر : 1985121 | 15 آذر 1402 ساعت 22:05 | 32K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره تیم موتا در دوراهی سری آ و لیگ برتر انگلیس؛

لیورپول، مشتری فرگوسن شد!

لوییس فرگوسن ستاره اسکاتلندی بولونیا با علاقه باشگاه لیورپول مواجه شده است.

لیورپول، مشتری فرگوسن شد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول به‌عنوان یک مشتری بالقوه به صف خریداران لوئیس فرگوسن هافبک تهاجمی اسکاتلندی بولونیا پیوسته و قصد دارد او را به‌زودی به آنفیلد ببرد تا به‌عنوان شاگرد جدید یورگن کلوپ او را معرفی کند.

پیش از لیورپول، باشگاه یوونتوس، لاتزیو و استون‌ویلا برای جذب او با سران بولونیا مکاتبه داشتند؛ اما حالا با حضور لیورپول قطعاً مبلغ مورد انتظار بولونیا هم تغییر خواهد کرد. فرگوسن در اولین فصل خود در ایتالیا همه را تحت تأثیر قرار داد و با 7 گل، فصلی فوق‌العاده را تجربه کرده و حالا در این فصل زیر نظر تیاگو موتا، در 14 بازی، 3 گل و دو پاس گل داشته است.

لیورپول به‌تازگی خط هافبک خود را با خروج جردن هندرسون، جیمز میلنر، الکس اکسلید چمبرلین، فابینیو و نبی کیتا و جذب الکسیس مک‌آلیستر، دومنیک سوبوسلای، واتارو اندو و رایان گراونبرخ متحول کرده و بسیاری از کارشناسان خرید یک دفاع چپ را واجب‌تر از جذب هافبکی چون فرگوسن می‌دانند.

با این حال، فرگوسن در رادار این چهار باشگاه وجود دارد و به نظر می‌رسد لاتزیو قصد دارد در ژانویه اولین پیشنهاد رسمی خود را ارائه کند و پس از آن، یوونتوس و استون‌ویلا که تماس‌های خود را با او آغاز کرده‌اند، وارد این بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها