کد خبر : 1985122 | 15 آذر 1402 ساعت 22:13 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

در والیبال ایران باید با اسکورت از زمین خارج شوید!

هر هفته شاهد اتفاقات عجیب و غریبی در لیگ برتر والیبال ایران هستیم.

در والیبال ایران باید با اسکورت از زمین خارج شوید!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دهم سوپر لیگ والیبال ایران تیم شهداب یزد توانست با نمایشی خوب تیم شهرداری گنبد را شکست دهد.

این شکست شهرداری گنبد که این روزها در بحران مطلق به سر می‌برد، باعث شد تا بعضی از هواداران گنبد که از نتایج تیم محبوب خود ناراحت هستند، اشیایی به سمت بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه شهداب یزد پرتاب کنند که یک بطری آب معدنی هم به یکی از  آن‌ها برخورد کرد. البته کار به اینجا ختم نشد و اعضای این باشگاه با اسکورت حراست و نیروی انتظامی سالن گنبد را به سمت یزد ترک کردند.

این اتفاقات ناخوشایند در لیگ برتر والیبال ایران در حال افزایش است و هر هفته شاهد چنین رفتارهایی هستیم، باید با تدبیر مسئولان سازمان لیگ و کمیته انضباطی به صفر برسد. هر چه از لیگ بگذرد بازی‌های حساس‌تری را پیش‌رو داریم و اگر فرهنگ‌سازی در این رابطه انجام نشود شاید حوادث ناگواری را در لیگ برتر والیبال ایران ببینیم. البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که شاید جریمه کردن تیم‌ها بهترین راهکار برای بهبود اوضاع نیست که البته این اقدام نیز باید بدون تبعیض خاصی انجام شود.

این اتفاقات در حالی می افتد که در دهه شصت هواداران تا کنار خط زمین می‌نشستند ولی هیچگونه صحنه بدی رقم نمی‌خورد ولی حالا متاسفانه در لیگ برتر والیبال ایران هر هفته صحنه‌هایی رقم می‌خورد که خوشایند ورزش دانشگاهی والیبال نیست. همان‌طور که گفته شد بعید است حتی با محرومیت تماشاگران این مشکل رفع شود و باید درباره این موضوع فرهنگ‌سازی شود.

دیدگاه‌ها