کد خبر : 1985140 | 15 آذر 1402 ساعت 23:52 | 15.4K بازدید | 4 دیدگاه

جواب طعنه‌آمیز پل اسکولز به آنتونی

اگر می‌خواهی کنایه نشنوی، بدو و گل بزن!

پل اسکولز پس از ابراز ناراحتی آنتونی از "انتقاد بی‌رویه" ستاره‌های سابق این باشگاه، به او توصیه کرد که در زمین بدود و گل بزند.

اگر می‌خواهی کنایه نشنوی، بدو و گل بزن!

به گزارش "ورزش سه"، این خرید 100 میلیون یورویی در این فصل در هیچ رقابتی برای یونایتد گل نزده یا پاس گل نداده است، علی‌رغم اینکه اریک تن‌هاخ 14 بار به او فرصت حضور در زمین را داده است. او در نتیجه نمایش‌هایش موردهدف چندین چهره رسانه‌ای قرار گرفته است.

آنتونی که روزهای سختی را با شیاطین سرخ در این فصل پشت سر می‌گذارد، به بازیکنان سابق یونایتد که در اسکای اسپورت تحلیلگر فوتبال هستند، شامل اسکولز، گری نویل، ریو فردینالد و دیمیتار برباتوف انتقاد کرد و گفت که آنها هیچ "پیشنهاد سازنده‌ای" ندارند و آنها را به "بی‌انصافی و بدخواهی" نسبت به خودش متهم کرد.

1963339

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، به آنتونی وینگر تیمش گفته است که برای جلوگیری از انتقاد بیشتر کارشناسان باید چه کاری برای شیاطین سرخ انجام دهد. اسکولز در واکنش به برداشت آنتونی چند کلمه توصیه کرده است و در استوری اینستاگرام خود برای او نوشت: "تا می‌توانی در زمین سریع بدو، در زمین پوشش‌دهی داشته باش و گل بزن. امشب موفق باشی دوست من."

دیدگاه‌ها