کد خبر : 1985144 | 16 آذر 1402 ساعت 00:14 | 7.3K بازدید | 7 دیدگاه

پاشنه ستاره لورکوزن مثل پاشنه آشیل!

آخرین اطلاعات از مصدومیت فلورین ویرتز

بایر لورکوزن موفق شد به راحتی و با نتیجه ۳-۱ پادربورن را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم جام حذفی صعود کند، اما مصدومیت فلورین ویرتز، ستاره تیم، شب آنها را تلخ کرد.

آخرین اطلاعات از مصدومیت فلورین ویرتز

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام حذفی آلمان مقابل پادربورن قرار گرفت. در صحنه‌ای از نیمه اول برخوردی بین ویرتز و بیلبیا، هافبک پادربورن، اتفاق افتاد که منجر به مصدومیت ستاره لورکوزن از ناحیه مچ شد.

او در جریان وقت اضافه نیمه اول ناگهان به زمین نشست و مچ پایش را گرفت. بازی برای ویرتز تمام شده بود. او از جایش بلند شد و لنگ لنگان به خارج از زمین رفت. به طور واضحی مشخص بود که او درد شدیدی دارد و مصدومیتش جدی به نظر می‌رسید.

او سپس توسط دو نفر به داخل رختکن برده شد. باید منتظر نتیجه آزمایشات بمانیم و ببینیم در بازی روز یکشنبه بوندسلیگا در مقابل اشتوتگارت حاضر خواهد بود یا خیر.

1963349

بیلبیا پس از بازی درباره برخوردش با این بازیکن گفت: «فقط به توپ نگاه کردم و سعی کردم به آن برسم اما ناگهان به پاشنه او ضربه زدم.»

یوناس هافمن هم‌تیمی ویرتز در این مورد گفت: «او بازیکن سرسختی است. به نظر من او یکشنبه در ترکیب تیم حضور خواهد داشت.»

ژابی آلونسو نیز اضافه کرد: «باید بیینیم وضعیت ورم پای او چگونه خواهد شد. امیدواریم یکشنبه او را در اختیار داشته باشیم.»

لورکوزن که نیمه اول این بازی را با نتیجه ۲-۰ پیروز شده بود در نیمه دوم و در غیاب ویرتز یک گل دریافت کرد، اما درنهایت با گل پاتریک شیک با همان اختلاف ۲ گل پیروز بازی شد و به مرحله بعد صعود کرد.

دیدگاه‌ها