کد خبر : 1985148 | 16 آذر 1402 ساعت 04:27 | 23.5K بازدید | 19 دیدگاه

ستاره آلمانی آرسنال، احیا شده توسط آرتتا؛

هاورتز بهتر از سانچو، آنتونی، گارناچو و گاکپو!

کای هاورتز در آرسنال عملکرد خوبی نسبت به سال‌های قبل داشته است.

هاورتز بهتر از سانچو، آنتونی، گارناچو و گاکپو!

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2023، بسیاری از کارشناسان فوتبال در گفت‌وگو با یکدیگر این سوال را مطرح می‌کردند: اگر سرمربی آرسنال بودید و 65 میلیون پوند می‌توانستید خرج کنید، چه بازیکنی را جذب می‌کردید؟ جواب آرتتا هر فوتبال‌دوستی را متعجب می‎‌کرد، چرا که انتخابش کای هاورتز بود!
هاورتز با اینکه لحظات به‌یادماندنی زیادی با پیراهن چلسی خلق کرد اما هیچوقت در این تیم با توجه به میزان انتقادات، در استمفوردبریج عملکرد خوبی نداشت، اما میکل آرتتا سرمربی آرسنال خواستار جذب هاورتز شد.
این بازیکن 24 ساله آلمانی شروع ضعیفی در آرسنال داشت، اما در هفته‌های اخیر با گلزنی مقابل برنتفورد، لانس و لوتون تاون توانسته جایگاه خاصی در قلب هواداران آرسنال داشته باشد. او بسیار مثبت بوده و با تاثیرگذاری روی نتایج تیمش، اعتماد به نفسش افزایش پیدا کرده است. 
وقتی احساس می‌کنید شما را دوست دارند، وقتی احساس می‌کنید مورد احترام هستید و وقتی احساس می‌کنید مورد تحسین هستید، همه‌چیز آسان‌تر است. انرژی شما بیشتر، مغزتان آرام‌تر و قلبان پرشورتر از هر وقت دیگر خواهد بود؛ موضوعی که این روزهای هاورتز در آرسنال را بیان خواهد کرد و اکنون شش آمار برای توجه بیشتر به هاورتز وجود دارد.

1930893

این بازیکن 24 ساله در 4 بازی اخیر خود برای آرسنال سه گل به ثمر رسانده است در حالی که پیش از این در 30 بازی اخیر باشگاهی خود تنها یک گل زده بود.
هاورتز به طور میانگین در آرسنال هر 207 دقیقه یک گل به ثبت می‌رساند، ولی در چلسی این عدد به 323 دقیقه می‌رسید.
با توجه به میانگین گل زدن او، اگر هاورتز تا پایان فصل در تمامی بازی‌های آرسنال حضور داشته باشد و روند خود را حفظ کند، 10 گل دیگر در لیگ برتر خواهد زد.
آرسنال بدون گل‌های او مقابل برنتفورد و لوتون، چهار امتیاز کمتر داشت.
آخرین بار که هاورتز در یک بازی 4 خلق موقعیت و 5 شوت داشت، برای دوران حضورش در لورکوزن بود، اما حالا این آمار را در بازی خارج از خانه مقابل لوتون به ثبت رساند.
این ملی پوش آلمانی در این فصل از لیگ برتر انگلیس از افرادی چون دومینیک سوبوسلای، میسون مونت، جک گریلیش، گابریل ژسوس، گودی گاکپو، ریچارلیسون، آنتونی، راسموس هویلوند، آلخاندرو گارناچو، میخایلو مودریک و جیدون سانچو بیشتر گل زده است.

دیدگاه‌ها