کد خبر : 1985155 | 16 آذر 1402 ساعت 05:58 | 19.9K بازدید | 2 دیدگاه

همبازی حاج‌صفی و ستاره خاورمیانه

سرنوشت عجیب ستارگان یورو ۲۰۲۰ پیش از یورو ۲۰۲۴

ستارگان فوتبال اروپا پیش از یورو ۲۰۲۴ وضعیت‌های عجیبی را تجربه خواهند کرد.

سرنوشت عجیب ستارگان یورو ۲۰۲۰ پیش از یورو ۲۰۲۴

به گزارش "ورزش سه"، 190 روز دیگر جام ملت‌های اروپا به میزبانی آلمان در سال 2024 برگزار خواهد شد و با گذشت تنها سه سال از یورو 2020 که به دلیل کرونا در سال 2021 برگزار شد، بسیاری از ستارگان یوروی قبلی اکنون وضعیت بسیار عجیبی دارند که آنها را بررسی خواهیم کرد.
کریستیانو رونالدو
آقای گل یورو 2020 با 5 گل زده که حتی در این یورو تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این تورنمنت شد، بعد از 3 سال چرخ گردون او را از قلب اروپا به خاورمیانه آورد تا در النصر بازی کند.
پاتریک شیک
او که با زدن یک گل زیبا از میانه زمین در دیدار اسکاتلند-چک نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت، مشترکا به مانند رونالدو 5 گل زد و در صدر جدول گلزنان بود، اما او به تازگی بعد از 283 روز مصدومیت در ترکیب لورکوزن قرار گرفت!

امیل فورسبرگ
سومین گلزن برتر اروپا با 4 گل در یورو 2020، از شروع فصل تا کنون تنها 4 بار در ترکیب ثابت لایپزیش قرار گرفته است.
کریم بنزما
بنزما که در این یورو دوباره به تیم ملی فرانسه بازگشت، با 4 گل از مدعیان آقای گلی بود اما او هم در الاتحاد است!

1950162

کسپر دولبرگ
مهاجم دانمارکی‌ها که با توجه به اتفاق تلخی که برای اریکسن رقم خورد، در ترکیب حضور پیدا کرد و اگر چه آن زمان در نیس، هوفنهایم و سویا بازی می‌کرد اما اکنون جز اندرلخت بلژیک هیچ خواهانی ندارد.
مریح دمیرال
او که در نخستین بازی جام، روی یک اشتباه ضربه لوکاتلی را منحرف کرد تا با گل به خودی در تاریخ این تورنمنت ماندگار شود، سر از الاهلی عربستان درآورده است.
روبرتو مانچینی
عجیب است، اما سرمربی قهرمان یورو هم اکنون در جام ملت‌های آسیا سرمربی عربستان خواهد بود.
گوران پاندف
اگر چه او را با مقدونیه شمالی به خاطر داریم، اما در سال 2022 در تیم پارما تصمیم به بازنشستگی گرفت.

1611807

استیون زوبر
بهترین پاسور جام ملت‌های اروپا ستاره سوئیسی اینتراخت فرانکفورت با 4 پاس گل بود اما در همان فصل سران آینتراخت به منظور تبعید او، زوبر را به آ ا ک آتن فروختند تا در یونان همبازی احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی شود.
لوک شاو
زننده تنها گل انگلیس در تاریخ فینال‌های ادوار یورو لوک شاوی است که از شروع فصل تنها 4 بازی داشته و به تازگی به فرم خوبش برگشته است.

1879730

آندری یارمولنکو
کاپیتان اوکراینی‌ها بعد از حضور در العین، به تازگی به کشورش برگشت تا برای دینامو کیف بازی کند. یارمولنکو در یورو با 2 گل و 2 پاس گل از تاثیرگذارترین بازیکنان این تورنمنت بود.
میکل دمسگارد
هنوز کاشته‌ای که در نیمه نهایی به انگلیس زد را کسی فراموش نکرده، اما باید گفت او بعد از مسابقات راهی برنتفورد شد و با قدوس همبازی است و البته در مجموع در دو بازی به میدان رفته است!
جردن پیکفورد و کیلیان امباپه
در این سه سال، زلاتان بازنشسته شد، هری کین از تاتنهام رفت، رونالدو و مسی از اروپا رفتند، پله فوت کرد، هوش مصنوعی به یک ابزار کاربردی تبدیل شد، جانی اوانز به منچستریونایتد برگشت، منچسترسیتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و هزاران اتفاق در زندگی بسیاری از آدم‌های این کره خاکی رقم خورد، اما هم پیکفورد هنوز در اورتون است و هم تکلیف پرونده انتقال امباپه به رئال مادرید نامشخص است.

1961109

دیدگاه‌ها