کد خبر : 1985166 | 16 آذر 1402 ساعت 01:51 | 54.2K بازدید | 15 دیدگاه

سامان در همه جای زمین هست؛

هیچکس قدر قدوس را ندانست!

ستاره ایرانی برنتفورد در یک پست جدید مقابل برایتون به میدان رفت و نمایش موثری در شب شکست تیمش داشت.

هیچکس قدر قدوس را ندانست!

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس پس از اینکه در دو مسابقه برای تیم ملی ایران در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی به میدان رفت و نمایش خوبی مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان داشت، در بازگشت به انگلیس بالاخره به ترکیب رسید و در دو دیدار پیاپی برنتفورد برابر آرسنال و لوتون از ابتدا به میدان رفت که این اتفاق چهارشنبه شب هم در جدال با برایتون برای او رخ داد؛ اما در یک پست جدید.

ملی پوش ایرانی برنتفورد که طی سالیان اخیر در پست‌های هافبک میانی یا هجومی، وینگرهای راست و چپ و حتی مهاجم برای تیمش به میدان رفته بود، در دو مسابقه گذشته مقابل آرسنال و لوتون در پست دفاع راست به کار گرفته شد، ولی برابر برایتون باز هم وظیفه او تغییر کرد و به سمت مخالف در خط دفاعی رفت!

تیم فوتبال برنتفورد در حالی که سامان قدوس را برای سومین مسابقه پیاپی و به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، از ساعت 23 چهارشنبه شب (به وقت ایران) مقابل تیم رده هشتمی برایتون قرار گرفت تا یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس را برگزار کند.

1963390

برنتفورد در دقیقه 27 با ضربه پنالتی بریان امبومو پیش افتاد، اما چهار دقیقه بعد برایتون روی پاس کارو میتوما و شوت پای چپ تماشایی پاسکال گروس کار را به تساوی کشید.

امبومو که هفتمین گل فصل خود را برای برنتفورد زده بود، در دقیقه 40 بخاطر آسیب دیدگی تعویض شد و رفتن او از ترکیب تیمش کاری کرد تا ارسال‌های سامان قدوس را هم کسی نتواند استفاده کند.

1963393

ملی پوش ایرانی برنتفورد که نمایش کم‌اشتباهی در سمت چپ خط دفاعی تیمش ارائه کرده بود، در دقایق 43 ، 45 و 8+45 سه ضربه آزاد و ارسال‌های تماشایی انجام داد که حتی یکی از آنها را هم‌تیمی‌هایش نتوانستند استفاده کنند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک مقابل برایتون به پایان برسد.

برایتون در دقیقه 52 روی ارسال گروس و ضربه سر جک هینشلوود به گل رسید و پیش افتاد، اما برنتفورد این شانس را داشت در دقیقه 64 باز هم روی ارسال دیدنی سامان قدوس به گل برسد که این بار اتان پینوک، مدافع پیشتاخته این تیم از موقعیت استفاده کرد و ضربه سرش را زد، اما توپ با اختلاف کمی از روی تیرک افقی به بیرون رفت تا پاس گل سامان هم ثبت نشود.

1963392

قدوس در دقایق 73 و 74 هم دوباره پشت دو ضربه کرنر متوالی برای برنتفورد ایستاد، ولی باز هم کسی نبود تا از ارسال‌های او استفاده کند و گل دوم را مقابل برایتون بزند.

برایتون که در لحظات پایانی هم یک شانس گلزنی دیگر داشت، در نهایت به پیروزی دو بر یک خانگی مقابل برنتفورد رسید تا 25 امتیازی شود و در رده هشتم بایستد و یاران قدوس هم 19 امتیازی ماندند و در جایگاه یازدهم و یک پله پایین‌تر از چلسی قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها