کد خبر : 1985187 | 16 آذر 1402 ساعت 09:13 | 31.5K بازدید | 61 دیدگاه

ضمن قبول استعفای محمدرضا ساکت؛

معرفی سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان

هیئت مدیره باشگاه سپاهان صبح امروز تشکیل جلسه داد و ضمن پذیرش استعفای محمدرضا ساکت، منوچهر نیکفر را به عنوان سرپرست جدید باشگاه معرفی کرد.

معرفی سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این خبر را این‌طور اعلام کرده است: «در پی استعفای محمدرضا ساکت از مدیرعاملی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هیئت مدیره باشگاه صبح امروز تشکیل جلسه داد و ضمن بررسی دلایل استعفا و در نظر گرفتن جمیع جوانب و با توجه به منع قانونی به‌ کارگیری بازنشستگان، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات محمدرضا ساکت با استعفای ایشان موافقت و منوچهر نیکفر را به سمت سرپرستی باشگاه سپاهان منصوب کرد.»

منوچهر نیکفر البته اصلا با این مسئولیت سنگین غریبه نیست. او مدیری تحصیل کرده است و از سال 1393 تا 1399 به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه فعالیت داده است. او همچنین در سال های 98 و 99 سرپرست باشگاه سپاهان بوده است و یک قهرمانی در لیگ برتر و دو نایب قهرمانی در دوران او به دست آمده است. ضمن اینکه نیکفر بود که زمینه‌ساز بازگشت ساکت به سپاهان شد و حالا هم مسئولیت مشابهی را تا انتخاب مدیرعامل بعدی قبول کرده است.

گفتنی است طی حکمی از سوی طیب، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، محمدرضا ساکت به سمت مشاور مدیرعامل در حوزه توسعه زیر ساخت‌ها و اماکن ورزشی منصوب گردید.

دیدگاه‌ها