کد خبر : 1985188 | 16 آذر 1402 ساعت 09:20 | 12.4K بازدید | 11 دیدگاه

پوچتینو: بهانه ندارم، یونایتد از ما بهتر بود!

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید تیمش به دلیل عملکرد ضعیف واضح نسبت به تیم منچستریونایتد بازی را واگذار کرده است.

پوچتینو: بهانه ندارم، یونایتد از ما بهتر بود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم چلسی در مهم‌ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر 2-1 مقابل منچستریونایتد مغلوب شد تا اوضاع این تیم بحرانی‌تر از قبل بشود. پوچتینو در کنفرانس بعد از بازی اعتراف کرد که تیمش جلوی یونایتد ضعیف‌تر از رقیب ظاهر شد.

نظر شما در مورد عملکرد ناامیدکننده چه بود؟
"ناامید شدیم چون بازی را خوب شروع نکردیم و این احساس را داریم که آن‌ها بهتر از ما بودند، انرژی بیشتری نسبت به ما داشتند و ما با انرژی آن‌ها مطابقت نداشتیم. اگر به‌طور کلی صحبت کنیم، فکر می‌کنم آن‌ها بهتر از ما بودند. چیزی برای گفتن نیست. فکر می‌کنم به اندازه کافی موقعیت ایجاد کردیم، نیمه اول را 1-1 مساوی کردیم، موقعیت‌های خوبی داشتیم. باید گلزنی کنیم و کارا تر باشیم، مشکل همین بود. نیمه دوم را خوب شروع کردیم اما بعد از آن گل خوردیم و البته بعد از آن هم انرژی تهاجمی‌تر را از دست دادیم چند موقعیت داشتیم اما برای حضور دوباره در بازی کافی نبودیم. "

1963438

تیم با مارک کوکوریا تعادل داشت، سپس با ریس جیمز جایگزین شد؟
"نیمه اول 1-1 بود اما ما نمی‌توانیم 90 دقیقه با ریس بازی کنیم، به همین دلیل این تصمیم را گرفتم که او را در نیمه دوم بازی بدهم. ما در نیمه دوم به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و از سمت راست بیشتر برای حمله استفاده کردیم. فکر می‌کنم این باخت یک مشکل جمعی بود، مشکل فلان بازیکن نبود، این بود که یونایتدها انرژی بیشتری نشان دادند."

مردم چقدر باید نگران عملکرد باشند؟ آیا نگران جایگاه خود در لیگ هستید؟
" اوضاع شبیه به هفته‌ها و ماه‌ها پیش است. البته که باید جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم. در عین حال این واقعیت وجود دارد که ما تا بازی با نیوکسل عملکرد خوبی داشتیم ولی به آنچه که لیاقتش را داشتیم نرسیدیم. البته در بازی با نیوکسل و بازی امروز فکر می‌کنم نتیجه عادلانه است. بله، نگران نباشید دلایل بیرونی زیادی برای نتیجه نگرفتن‌ها وجود دارد. برد مقابل برایتون فکر می‌کنم شاید کمی روی انرژی و عملکرد بازیکنان تأثیر بگذارد. سپس باید ریکاوری کنیم، بازیکنان زیادی آسیب دیده‌اند باید برگردند تا گزینه‌هایی داشته باشیم و به تیم کمک کنیم به آنچه می‌خواهیم برسد. این بهانه نیست، فقط واقعیت است. شاید 10 درصد بهتر بودند، اما فکر می‌کنم باید تمرکز داشته باشیم تا تیم ریکاوری کند و برای یک‌شنبه آماده شود."

دیدگاه‌ها