کد خبر : 1985226 | 16 آذر 1402 ساعت 12:28 | 18.7K بازدید | 3 دیدگاه

این سرمربی مثل هیولا به جان بازیکنانش می‌افتد!

مارکو بوریلو، ستاره سابق یوونتوس، می‌گوید تحت فشار تمرینانت آنتونیو کونته در یووه، تا مرز سکته و تهوع می‌رفت.

این سرمربی مثل هیولا به جان بازیکنانش می‌افتد!

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم سابق تیم‌های میلان، رم، یوونتوس، وستهام یونایتد، آتالانتا و جنوا در ژانویه 2019 پس از آخرین دوره حضورش در اسپانیا با تیم ایبیزا، کفش‌های خود را آویخت و از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.

او با کریستین ویری در مصاحبه با رادیوی رسمی سری آ به سخت‌ترین دوران فعالیتش اشاره کرد: "هیچ‌کس بیشتر از گاسپرینی، کونته و زدنیک زمان مرا مجبور به دویدن نکرد. با آن‌ها در مدت سه سال من شش سال از دوران حرفه‌ای خود را از دست دادم." با توجه به توصیف او از نحوه کار با کونته، شاید او خوش شانس بوده باشد که تنها به مدت شش ماه از ژانویه تا ژوئن 2012 در آن تیم یوونتوس حضور داشت.

"با کونته در تمرینات استفراغ می‌کردم. کادر پزشکی ضربان قلب ما را زیر نظر داشتند. به محض اینکه ضربات شروع به کاهش می‌کردند، برای تشدید آن فریاد می‌زد. من در نهایت به 196 ضربه در دقیقه رسیدم. با 99 درصد ظرفیتم تلاش می‌کردم و نزدیک به حمله قلبی بودم."

1963515

این فقط بوریلو نبود که از وضعیت بدنسازی تحت هدایت کونته در یوونتوس چندان راضی نبود. فابیو کوالیارلا به زبان ناپلی در تمرینات به او فحش می‌داد. کونته یک هیولا بود، اما در عین حال استادی بود که هیولا هم تربیت می‌کرد. در نهایت، او بازیکنانش را به سطح دیگری می‌برد. بوریلئو در این‌باره هم گفت: "تیم مانند آکاردئون نرم حرکت می‌کرد، ما در مسابقات احساس خوبی داشتیم و آن را در زمین ثابت کردیم. آن سال ما اسکودتو را بردیم."

بوریلو در رم زدنیک زمان هم تجربه تمرینات سختی را پشت سر گذاشت و در این‌باره توضیح داد: " تمرینات آمادگی جسمانی او طولانی بود، یک قتل عام واقعی. حتی شب‌ها هم نمی‌توانستم بخوابم چون خیلی خسته بودم. من سعی کردم به فرانچسکو توتی نزدیک شوم، زیرا کسی قرار نبود از دوست کاپیتان به‌خاطر تلاش نکردن انتقاد کند. (می خندد!)"

دیدگاه‌ها