کد خبر : 1985229 | 16 آذر 1402 ساعت 12:32 | 34.2K بازدید | 3 دیدگاه

دفاع عجیب از ستاره یونایتد: برنگرد، مشکلی نیست!

آلخاندرو گارناچو در هفته‌های اخیر به دلیل عدم مشارکت در عملکرد دفاعی منچستریونایتد مورد انتقاد قرار گرفت اما پاتریس اورا، اسطوره منچستریونایتد، از او دفاع کرده است.

دفاع عجیب از ستاره یونایتد: برنگرد، مشکلی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پاتریس اورا علناً از آلخاندرو گارناچو، بازیکن منچستریونایتد، پس از انتقاد برخی از هواداران و کارشناسان، حمایت کرد.

گارناچو یکی از بازیکنان تاثیرگذار منچستریونایتد در جریان پیروزی 2-1 مقابل چلسی بود و دومین گل شیاطین سرخ روی پاس او به ثمر رسید.

با این حال، از بازیکن آرژانتینی انتقاد شده بود که به موقع در ضدحملات به عقب برمی‌گردد و در فاز دفاعی به تیمش کمک نمی‌کند.

همه بر این باور نیستند که گارناچو باید مسئولیت بازگشت و کمک به تیمش در دفاع را بر عهده بگیرد. پاتریس اورا یکی از نفراتی است که با این عقیده مخالف است و از گارناچو حمایت می‌کند.

1962346

اورا در مصاحبه‌ با آمازون پرایم گفت: "چیزی که من در مورد گارناچو دوست دارم این است که او DNA یونایتد را دارد. می‌دانم که در مقابل نیوکسل، می‌گفتند که او عقب‌نشینی نمی‌کند، اما متاسفم، من با گیگزی، پارک جی سونگ، کریستیانو رونالدو و نانی بازی کرده‌ام. من هرگز از آن‌ها نمی‌خواستم که به عقب برگردند، زیرا [سر الکس] فرگوسن همیشه می‌گفت که باید از سناریوی دو در مقابل یک لذت ببری. اگر نمی‌توانید سناریوی دو در مقابل یک را بپذیرید، مدافع منچستریونایتد نیستید."

دیدگاه‌ها