کد خبر : 1985230 | 16 آذر 1402 ساعت 12:34 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن ۲۰درصد قرارداد فصل پیش را پرداخت نکرده

اصفهان - بازیکن تیم بسکتبال مهرام گفت: باشگاه ذوب‌آهن ۲۰ درصد از قرارداد فصل پیش را پرداخت نکرده است.

ذوب‌آهن ۲۰درصد قرارداد فصل پیش را پرداخت نکرده

به گزارش "ورزش سه"، سجاد مشایخی در گفت‌وگو با مهر، در رابطه با حضور در تیم مهرام و نتایجی که تا اینجای لیگ برتر بسکتبال کسب کردند، اظهار کرد: امسال شرایطی پیش آمد که با تیم مهرام کار کنم، چند سال با سرمربی این تیم یعنی فرزاد کوهیان کار کردم وقتی به من پیشنهاد شد شرایط را سنجیدم و به جمع آن‌ها اضافه شدم.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو شکست در جدول داریم که حق ما نبود و انتظارهای بیشتری از ما می‌رفت. در بازی‌هایی که شکست خوردیم هماهنگی لازم را نداشتیم، اما در کل تیم خوبی هستیم که دیگر جای اشتباه نداریم و امیدوارم به مرور زمان بهتر شویم.

بازیکن تیم بسکتبال مهرام، افزود: در مسابقات حساس جزئیات مهم است و مقابل تیم‌های بزرگ نباید انتظار داشت که با اختلاف امتیاز پیروز شویم. در مواقعی که با اختلاف کم می‌بازیم بخشی از آن به‌خاطر اشتباهات خودمان است، بخشی دیگر هم به شانس مربوط می‌شود. تیم جوانی داریم و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

مشایخی در خصوص بازیکن خارجی تیم مهرام، تصریح کرد: بازیکن خوبی است، فهم زیادی از بسکتبال دارد، در تیم‌های سطح بالا بازی کرده و تا اینجای لیگ کمک زیاده داشته که امیدوارم در ادامه بیشتر هم شود.

وی در جواب به سوالی مبنی بر اینکه دوباره به اصفهان برگشتید چه حسی دارد، گفت: سه سال برای باشگاه ذوب‌آهن تلاش کردم و الان که با یک تیم دیگر دوباره به اصفهان برگشتم احساس می‌کنم در خانه هستم. برای فصل جدید نشد که در خدمت ذوبی‌ها باشم، این باشگاه‌هم بد قولی‌هایی داشته و هنوز ۲۰ درصد از قرارداد ما و پاداش‌ها را پرداخت نکرده است، هیچ‌کس هم در این خصوص پاسخ‌گو نیست. یک ورزشکار ناراحت می‌شود وقتی سه سال برای تیمی تلاش می‌کند که در بهترین سطح باشد، اما باشگاه این تلاش و زحمات را نمی‌بیند. امیدوارم مطالبات ما نیز پرداخت شود تا راضی باشیم.

بازیکن تیم بسکتبال مهرام اضافه کرد: بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم، تیم خوبی است که از بازیکنان سطح بالا داخلی و خارجی تشکیل شده، ما هم تیم دونده و جنگنده‌ای هستیم که برای پیروزی به میدان می‌رویم.

دیدگاه‌ها