کد خبر : 1985245 | 16 آذر 1402 ساعت 13:50 | 73.6K بازدید | 20 دیدگاه

در مصاحبه با یک رسانه آلمانی

گوندوگان: عاشق این بازیکن رئال بودم!

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمان بارسا، از حمیت آلتین‌تاپ به عنوان اولین الگوی فوتبالی خود یاد کرد.

گوندوگان: عاشق این بازیکن رئال بودم!

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از سیتی به بارسلونا پیوست و حالا نقشی مهم و تعیین کننده در خط میانی آبی و اناری‌ها دارد. گوندوگان در پایان فصل گذشته به عنوان کاپیتان سیتی جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برد و حالا رویای تکرار همان اتفاق با بارسا را دارد.

1963546

ایلکای در مصاحبه با رسانه آلمانی دی زیت، در مورد اولین الگوی خودش در فوتبال از حمیت آلتین‌تاپ نام برد. بازیکن سابق شالکه، بایرن و رئال مادرید که برای گالاتاسرای هم چند فصل بازی کرد.

1963547

گوندوگان در این رابطه گفت: «حمیت و حلیل دو برادر فوتبالی بودند که هر دو از شالکه مشهور شدند. اهل منطقه گلزنکرشن بودند و من نیز از آن منطقه بودم. من البته هوادار شالکه نبودم ولی از بازی حمیت بسیار خوشم می‌آمد و اینکه آن‌ها والدین ترکیه‌ای داشتند نیز باعث علاقه بیشتر من شده بود. به همین دلیل من بازی این دو برادر را بیشتر تعقیب می‌کردم و از سبک بازی حمیت الگو می‌گرفتم.»

لازم به ذکر است که حمیت فصل 12-2011 با صلاح‌دید مورینیو از بایرن به رئال پیوست و با این تیم قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. او در پایان همان فصل به گالاتاسرای رفت. حمیت 10 سال نیز برای تیم ملی ترکیه بازی کرد.

دیدگاه‌ها