کد خبر : 1985253 | 16 آذر 1402 ساعت 14:30 | 24K بازدید | 4 دیدگاه

بهترین فرصت برای تناس

این اسپانیایی کار دوناروما را یکسره می‌کند

با محرومیت دو جلسه‌ای جانلوئیجی دوناروما از همراهی پی اس جی، بهترین فرصت برای آرنائو تناس فراهم شده تا خودش را درون دروازه پی اس جی ثابت کند.

این اسپانیایی کار دوناروما را یکسره می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، آرنائو تناس پس از اولین بازی بی‌عیب و نقصش در لیگ یک فرانسه که با چند مهار اجازه نداد پی اس جی 10 نفره گل تساوی را از لوآور دریافت کند، حالا قطعا از دو بازی دیگر نیز لذت خواهد برد. او فرصت دارد تا ارزش‌های خود را درون دروازه پی اس جی اثبات کند و دوناروما را در تنگنا قرار دهد. 

1962568

کمیسیون انضباطی لیگ فرانسه، دوناروما را به دلیل دریافت کارت قرمز و خطای خشن روی بازیکن حریف، دو جلسه محروم کرد. بازیکنانی که کارت قرمز مستقیم می‌گیرند، با چنین محرومیتی روبه‌رو خواهند شد.

تناس که پاریس را در برابر لوآور با هفت سیو نجات داد، تا آن زمان اولین بازی حرفه‌ای خود برای پی اس جی را انجام نداده بود. در بارسلونا (تیم سابقش) او حتی یک دقیقه هم برای تیم اول بازی نکرد و تجربه فوتبال باشگاهی حرفه‌ای نداشت که بالاخره اخراج دوناروما این فرصت را نصیب او کرد.

1962567

تناس می‌تواند این حضور را طولانی‌تر کند. این بازیکن 22 ساله و ملی پوش سابق زیر 21 سال اسپانیا، دو فرصت دیگر نیز دارد. شنبه مقابل نانت و یکشنبه دو هفته بعد برابر لیل. 

او می‌خواهد لوئیس انریکه را در دوراهی قرار دهد؛ مربی‌ای که بعد از بازی با لوآور گفت هرگز از عملکرد تناس شگفت‌زده نشده چون خیلی خوب می‌دانست او چه توانایی‌هایی دارد.

دیدگاه‌ها