کد خبر : 1985278 | 16 آذر 1402 ساعت 16:56 | 19.3K بازدید | 43 دیدگاه

منتقدان درویش از سی آی پی آمدند!

یکی از اتفاقات عجیب بعد از باخت پرسپولیس و حذف این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مواجهه مدیرعامل این باشگاه با تعدادی از هواداران خشمگین بود.

منتقدان درویش از سی آی پی آمدند!

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش و همراهانش بعد از باخت پرسپولیس مقابل الدحیل ورزشگاه را ترک کردند و در مقابل خروجی جایگاه ویژه با تعدادی از هواداران عصبانی مواجه شدند. این هواداران که از باخت تیم‌شان بسیار ناراحت و عصبانی بودند سوال‌هایی از درویش پرسیدند و مدیرعامل پرسپولیس هم جواب‌های کوتاه و تلگرافی به آن‌ها داد که ویدیوی مربوط به آن در فضای مجازی هم پخش شد اما کم کم کار بالا گرفت و برخی از آن هواداران علیه درویش فحاشی کردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که این افراد از سی آی پی ورزشگاه بیرون آمدند و طبیعتا افراد عادی و هوادار معمولی نبودند چرا که این بخش از جایگاه ورزشگاه آزادی مخصوص حضور افراد ویژه است و همین مسئله تعجب اطرافیان درویش را به دنبال داشت.

نکته عجیب‌تر اینجا بود که در لحظه تقابل درویش با این افراد معترض ماموران نیروی انتظامی در محل حضور داشتند اما صحنه را ترک کردند و بدون اینکه بخواهند در این ماجرا دخالت کنند اجازه دادند آن افراد به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فحاشی کنند.

دیدگاه‌ها