کد خبر : 1985283 | 16 آذر 1402 ساعت 17:34 | 48.4K بازدید | 35 دیدگاه

درخشش شجاع مقابل مهاجمی که جای بچه‌اش است!

شجاع خلیل‌زاده، مدافع و کاپیتان تراکتور، در مسابقه امروز تیمش مقابل گل‌گهر درخشش فوق‌العاده‌ای داشت.

درخشش شجاع مقابل مهاجمی که جای بچه‌اش است!

به گزارش "ورزش سه"، خلیل‌زاده که در هوای سنگین سیرجان تیمش را از آخرین نقطه دفاعی رهبری می‌کرد، امروز نود دقیقه در جنگ با بازیکنی بود که به تازگی دوره حضورش در تیم ملی جوانان را به پایان رسانده است.

سعید سحرخیزان مهاجم جوانی است که پرنفس و تیغ‌دار است و می‌تواند هر دفاعی را به دردسر بیندازد. او اما امروز تحت تاثیر تجربه بالای شجاع قرار گرفت و مدافع مازندرانی تراکتور در طول نود دقیقه حرکات او را پیش‌بینی کرد تا کوچک‌ترین موقعیتی از سمت سحرخیزان روی دروازه تراکتور اتفاق نیفتد و حتی یک بار که سحرخیزان توانست با سرعتش از سد شجاع بگذرد، او با هوشمندی خطای حرفه‌ای جالبی را روی مهاجم حریف انجام داد تا گل‌گهر به یک خطای پشت محوطه جریمه بسنده کند.

1963601

علاوه بر این شجاع در بازی‌سازی تیمش نقش کلیدی را ایفا می‌کند. از آنجایی که پاکو خمس علاقه دارد تیمش در همه مسابقات صاحب توپ باشد و بازی را از عقب زمین شروع کند، خلیل‌زاده بارها با ارسال توپ به جناح راست و چپ وینگرهای تیمش را راه می‌انداخت. این تفاوت سبکی است که در بازی تراکتور رخ داده و حالا آنها با پیروزی مهم امروز به آینده امیدوارتر شده‌اند.

به‌کارگیری زوج شجاع و آقاسی کمک بزرگی به پاکو خمس برای جمع‌آوری امتیازات بیشتر  تا پایان نیم فصل اول و رسیدن به رتبه‌های بهتر در جدول خواهد کرد.

📸عکاس: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها