کد خبر : 1985289 | 16 آذر 1402 ساعت 17:59 | 31.6K بازدید | 23 دیدگاه

تراکتور و وینگری که می‌خواهد مسی باشد

مهدی هاشم‌نژاد، وینگر چپ تراکتور، در ابتدای نیمه دوم جایگزین امیرحسین حسین‌زاده، ستاره نامدار این تیم شد.

تراکتور و وینگری که می‌خواهد مسی باشد

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت حسین‌زاده، هاشم‌نژاد که غالبا بازی‌ها را به عنوان یک یار ذخیره آغاز می‌کند، در سمت چپ تراکتور قرار گرفت و در نیمه دوم بیشتر فعالیت و تمرکز تیم روی همکاری او و مهدی کریم‌آذر، دفاع چپ تراکتور بود که با بازی‌سازی شجاع حمایت می‌شد.

او بارها و بارها سعی کرد بهنام برزای، مدافع باتجربه گل‌گهر را دور بزند و گاهی هم با حرکاتی به سمت داخل برای خودش موقعیت گلزنی و شوت ایجاد کند. هاشم‌نژاد که از فصل گذشته به تراکتور پیوسته، یکی از آینده‌دارترین بازیکنان این تیم است که تکنیک دلپذیر و بازی چشم‌نوازی دارد، اما هنوز باید روی حرکاتش بیش از این کار کند تا بدل به یک بازیکن تراز اول در فوتبال ایران بشود.

1963614

این بازیکن جوان در نیمه دوم از دلایل برتری تراکتور بر حریف بود و تلاش بسیاری کرد تا توپ را در زمین تیم میزبان نگه دارد. این اتفاق قبلا هم برای او در بازی ذوب‌آهن افتاده بود ولی آنجا تراکتور چندان خوش اقبال نبود که از حملاتش به نتیجه برسد. با این حال آنها امروز موفق شدند سه امتیاز از بازی حساس هفته مقابل گل‌گهر را به تبریز کادو ببرند و با آرامش خود را برای بازی بعدی در لیگ برتر آماده کنند.

📸عکس‌: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها