کد خبر : 1985297 | 16 آذر 1402 ساعت 18:24 | 41.8K بازدید | 21 دیدگاه

گمشده تراکتور پیدا شد (عکس)

سید مهدی حسینی، هافبک فصل قبل مس رفسنجان، در دومین بازی متوالی باز هم بازیکن فیکس تراکتور بود.

گمشده تراکتور پیدا شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک پر تلاش که با دوندگی بسیار و شم گلزنی و اضافه شدن به موج دوم حملات با تکنیک خوب و تلاش بسیار همواره در فصول پیشین برای تیم‌های آلومینیوم و مس رفسنجان در حد یک ستاره ظاهر شده، در این فصل به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب تراکتور قرار می‌گرفت، اما دو هفته است که پاکو خمس با اعتماد به او، وی را به عنوان یکی از دو بازوی خط میانی روی دست هافبک دفاعی قرار می‌دهد.

سید مهدی حسینی امروز پایه‌گذار تک‌گل تیمش بود، وقتی که ریکاردو آلوز از سمت چپ به داخل محوطه جریمه گل گهر زد با ارسال پاس کات‌بک، او را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد که ضربه او با دفع ناقص اخباری همراه شد و شوت نهایی را گوستاوو واگنین وارد دروازه گل‌گهر کرد تا ۳ امتیاز با ارزش تراکتور از این مسابقه صید بشود.

1963628

مهدی حسینی که در دوره دراگان اسکوچیچ به تیم ملی هم دعوت می‌شد، در اولین اردوی تیم ملی در زمان امیر قلعه‌نویی هم یکی از ملی پوشان بود که البته تراکم بازیکن در خط میانی مانع از این شده که او مقابل اسم خود یک بازی ملی را هم به ثبت برساند.

با این حال، جا افتادن در ترکیب تراکتور و تکرار نمایش‌های فصل گذشته او را امیدوار می‌کند که دوباره در جمع برگزیدگان فوتبال ایران قرار بگیرد. او از آن بازیکنانی است که مثل فوتبالیست‌های قدیمی خالص و مخلص فوتبال بازی می‌کنند و همه تلاش خود را در زمین می‌گذارند. چیزی که باعث می‌شود پاکو خمس هم نگاه ویژه‌ای به او داشته باشد. حسینی امروز یکی از بهترین بازیکنان تیمش در بازی مقابل گل گهر بود.

عکس: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها