کد خبر : 1985305 | 16 آذر 1402 ساعت 19:20 | 31.4K بازدید | 3 دیدگاه

جام باشگاه‌های جهان: ژاپن در حسرت شگفتی دوم

سانتوری سانبردز علی‌رغم شکست مقابل نماینده برزیل صعود کرد.

جام باشگاه‌های جهان: ژاپن در حسرت شگفتی دوم

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان و از روز دو‌م رقابت‌ها، تیم سانتوری سانبردز که دیروز توانسته بود سه بر صفر هالک بانک ترکیه را شکست بدهد، مقابل سادا کروزیرو قهرمان چند دوره این تورنمنت با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

در این دیدار هیجان انگیز تیم سادا کروزیرو ست‌های اول، دو‌م و‌ پنجم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۳۱ بر ۲۹ و ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد و سانتوری سانبردز ژاپن نیز ست‌های سوم و چهارم را با نتایج ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد. سانتوری گرچه شکست خورد ولی لطف برد سه بر صفر مقابل هالک بانک و گرفتن یک امتیاز از بازی با سادا کروزیرو به مرحله بعد صعود کرد و بازی فردای سادا کروزیرو و هالک بانک تیم دو‌م صعود کننده را تعیین می‌کند.

1963634

در این مسابقه که جدال والاس دسوزا و لوکاس ساتکمپ با دیمیتری موزرسکی بود، میگل آنخل لوپز و و والاس دسوزا به ترتیب ۳۱، ٢٢ امتیاز برای سادا کروزیرو و دیمیتری موزرسکی ۲۷ امتیاز برای سانتوری سانبردز کسب کردند.

لوکاس ساتکمپ و والاس دسوزا بارها در مسابقات ملی در تیم برزیل مقابل دیمتری موزرسکی در تیم ملی والیبال روسیه جدال داشتند و جام باشگاه‌های جهان یک بار دیگر این خاطرات را زنده کرد.

دیدگاه‌ها