کد خبر : 1985334 | 16 آذر 1402 ساعت 21:40 | 19K بازدید | 21 دیدگاه

آشنایی با جنبه‌ای متفاوت از مسی: مرد خانواده

در یک مستند درباره لیونل مسی، با یک جنبه متفاوت از او آشنا می‌شویم؛ نقش لیونل مسی در خانواده.

آشنایی با جنبه‌ای متفاوت از مسی: مرد خانواده

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه لیونل مسی به خاطر شهرتش در فوتبال شناخته شده است، اما در چند ساعت اخیر، چند قطعه از یک مستند منتشر شده که در آن به جنبه دیگر او پرداخته شده است.

این مستند با نام «آشنایی مسی با آمریکا» تولید شبکه اپل تی‌وی پلاس است که به زندگی روزمره مسی و خانواده‌اش در آمریکا می‌پردازد. مسی در قسمتی از این مستند می‌گوید: «از کودکی من فوتبال را دوست داشتم و برای من همیشه در اولویت بود تا زمانی که اولین فرزندم به دنیا آمد. آنجا بود که همه چیز به طور خودکار تغییر کرد. شما دیگر قبل از فوتبال اولویت‌های دیگری دارید.»

1963703

در این مستند می‌توانید لحظات متفاوتی را بین کاپیتان تیم ملی آرژانتین و بچه‌های کوچکش مشاهده کنید: از پاسخ به سوالات ساده آنها تا صحبت‌هایشان هنگام صرف صبحانه یا ناهار.

او درباره گذراندن روزش با فرزندانش صحبت می‌کند و می‌گوید: «برنامه‌هایمان را با برنامه‌های آنها می‌چینیم. ما باید آنها را به مدرسه، تمرین، جشن تولد دوستان‌شان یا برای جشن تولد خودشان بیرون ببریم. خیلی وقت‌ها که در خانه هستم سعی می‌کنم با آنها وقت بگذرانم، از زمانم لذت ببرم و مانند هر پدری یک زندگی عادی و روزمره داشته باشم.»

1963704

مسی می‌داند که حرفه‌اش مانع از این شده که یک پدر عادی باشد و در تمام لحظات همراه فرزندان و خانواده‌اش باشد. به همین دلیل هنگام صحبت درباره روابط با فرزندانش، از خود انتقاد می‌کند. او در این باره توضیح می‌گوید: «من خیلی چیزها را از دست دادم. لحظات زیاد با خانواده. با همسرم و بچه‌هایم. دلیل این اتفاق سفرهای زیاد، تمرینات و بازی‌های زیاد است.»

او در این مورد که حضور کم در خانواده باعث تغییر دیدگاهش نسبت به فوتبال شده است، گفت: «هرچند که هنوز به همان اندازه به فوتبال اهمیت ادامه می‌دهم و همچنان همان اشتیاق را دارم، اما شکست‌ها و لحظات دشوار را به شکل دیگری می‌بینم. وقتی به خانه می‌آیی و همسرت و فرزندانت را داری، همه چیز متفاوت است.»

دیدگاه‌ها