کد خبر : 1985369 | 17 آذر 1402 ساعت 00:37 | 27.4K بازدید | 64 دیدگاه

گاسپارت همچنان از مادریدی‌ها متنفر است

تنفر رئیس سابق بارسا از رئال: امیدوارم سقوط کنند

خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا می‌گوید دوست دارد رئال مادرید به دسته پایین‌تر سقوط‌ کند‌.

تنفر رئیس سابق بارسا از رئال: امیدوارم سقوط کنند

به گزارش "ورزش سه"، خوان گاسپارت از ژوئیه ۲۰۰۰ تا فوریه ۲۰۰۳ مسئولیت ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشته است. او که همیشه تنفر خاصی نسبت به رئال داشته و جام‌های این تیم در زمان دی‌استفانو را غیرمعتبر دانسته، در مصاحبه جدیدش هم نشان داده است که در ۷۹ سالگی نیز همچنان تنفرش از رئال مادرید به قوت خود باقی است.

او صحبت‌هایش در این مورد را با نظرش درباره قهرمانی‌های رئال در دوران دی‌استفانو آغاز کرد: «اگر در مادرید درباره اخلاق صحبت می‌کنند و معتقدند قوانین باید رعایت شوند، جام‌هایی اروپایی و لیگ‌هایی را که با دی‌استفانو بردند به ما ‌پس بدهند. آن زمان است که ما صلح می‌کنیم. اخلاق برعکس قوانین، تاریخ انقضا ندارد و تغییر نمی‌کند. اخلاق در گذشته، حال و آینده یکسان است و اگر آن‌ها الآن حرف از اخلاق می‌زنند، ابتدا باید خودشان را اصلاح کنند.»

1963798

او در ادامه درباره تنفر نسبت به رئال مادرید گفت: «من سه عکس قاب‌شده دارم. یک قاب عکسی با ۱۰۰ هزار دستمال بر روی زمین است، در کنار آن دو عکس دیگر هم دارم. یکی نامه‌ای که رئال مادرید برای من فرستاده و اعلام کرده که از من استقبال نمی‌کنند. فلورنتینو در آن زمان مرا عوضی خطاب کرد. سومی هم نامه‌ای از اسپانیول با همان مضمون نامه رئال که آن‌ها هم مرا غیرقابل‌قبول خواندند.»

«دیدگاه من نسبت به رئال مادرید تغییر نکرده است. همان‌قدر که دوست دارم اسپانیول به لالیگا صعود کند، همان‌قدر هم می‌خواهم رئال به دسته پایین‌تر برود.»

1963799

دیدگاه‌ها