کد خبر : 1985410 | 18 آذر 1402 ساعت 13:49 | 35.2K بازدید | 13 دیدگاه

تراشتگن دو ماه دیگر برمی‌گردد

ستاره بارسا زیر دست پزشک مشهور ایرانی

دکتر افشین گنجی عصر روز گذشته توانست با موفقیت مارک آندره تراشتگن را جراحی کند و انتظار می‌رود او دو ماه دیگر به میادین برگردد.

ستاره بارسا زیر دست پزشک مشهور ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن نزدیک به سه هفته پیش بود که دچار مصدومیت از ناحیه کمر شد. او اردوی تیم ملی آلمان را ترک کرد و به بارسلونا برگشت اما در نهایت پزشکان بارسا به وی توصیه کردند که بهتر است تن به جراحی بدهد. 

1964215

تراشتگن پس از مشورت با چند متخصص دیگر قبول کرد که جراحی کند و روز گذشته در بیمارستان استراسبورگ فرانسه این جراحی به انجام رسید. جراحی سه ساعت به طول انجامید و در ساعت 21:30 به وقت محلی تمام شد. پزشک جراح، افشین گنجی بود و او از روند کار کاملا رضایت داشت. 

1963870

در حالی که ابتدا گفته شده بود تراشتگن دو ماه دور از میادین خواهد ماند، ولی اسپورت امروز به نقل از دکتر کاستیو نوشت که تراشتگن برای بازگشت به میادین باید یک ماه بیشتر صبر کند و هرگونه بازگشت زودهنگام ریسک بازگشت مصدومیت را به همراه خواهد داشت.


 

 

1964217

دکتر کاستیو به اسپورت گفت: «اگر همان‌طور که عنوان شده، جراحی خوب پیش رفته باشد، تراشتگن از همین امروز می‌تواند بدون مشکل قدم بزند و راه برود. بعد از دو هفته او می‌تواند تمرینات سبک را شروع کند و شنا و دوچرخه‌سواری می‌تواند برای او مفید باشد. اما مسئله بازگشت به فوتبال یک چیز دیگر است. از نظر من تراشتگن باید سه ماه برای بازگشت صبر کند. اینکه می‌گویند او دو ماه بعد می‌تواند درون دروازه بارسا قرار بگیرد، اشتباه و تصمیمی عجولانه است که خطرناک هم خواهد بود. یک ورزشکار حرفه‌ای با چنین مصدومیتی باید سه ماه ریکاوری کند و سپس با خیال راحت می‌تواند فوتبال بازی کند.»

1962872

به این ترتیب انتظار می‌رود تراشتگن تا اواخر اسفند ماه دور از میادین باشد و هر دو بازی رفت و برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را نیز از دست خواهد داد.

در حال حاضر و با احتساب دوری دو ماهه، تراشتگن 9 بازی لالیگا برابر خیرونا، والنسیا، آلمریا، لاس‌پالماس، بتیس، ویارئال، اوساسونا، آلاوس و گرانادا را از دست می‌دهد و در سوپرجام اسپانیا نیز غایب خواهد بود. او اولین بازی بارسا در جام حذفی را نیز از دست می‌دهد و در صورت صعود بارسا، بازی دور یک هشتم نهایی را نیز از دست می‌دهد.

دیدگاه‌ها