کد خبر : 1985411 | 17 آذر 1402 ساعت 13:49 | 8K بازدید | 6 دیدگاه

آرتتا: سوال پرسیدن درباره رایا را تمام کنید

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در نشست خبری پیش از بازی مقابل استون ویلا، از اونای امری، سرمربی این تیم تحسین و شرایط تیمش را بیان کرد.

آرتتا: سوال پرسیدن درباره رایا را تمام کنید

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال صدرنشین در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته آینده، فردا به مصاف استون ویلای آماده می‌رود. شاگردان اونای امری در بازی قبلی‌شان موفق به شکست منچستر سیتی و رسیدن به رده سوم شدند و روحیه بالایی برای دیدار مقابل آرسنال دارند. میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این بازی حساس، نکاتی را در مورد وضعیت تیمش و رویارویی با اونای امری ارائه داد.

فرم خوب استون ویلا؟
آن‌ها در وضعیت تاکتیکی خوبی به سر می‌برند. به خوبی پرس می‌کنند. بازی‌سازی از عقب و کارهایشان در خط حمله عالی است. بازیکنانی بین خطوط دارند که می‌توانند به تیم شما صدمه بزنند. علاوه‌بر این‌ها روحیه و جو مثبتی که حالا در تیم‌شان است به شدت به آن‌ها کمک خواهد کرد.

بازی مقابل امری؟
او مربی توانایی است‌. کیفیت او مرا شگفت‌زده نکرده است. کاملا مستحق این دستاورد است. من او را از زمانی که در آلمریا بود دنبال کرده‌ام. در هر تیمی تاثیر مثبتی گذاشته است که بسیار قابل تحسین است. حالا در استون ویلا تجربیاتش از تیم‌های گذشته را هم دارد و این موضوع او را بسیار خطرناک می‌کند.

1958585

اولی واتکینز در خط حمله حریف؟
او واقعا مهاجم باکیفیتی است. اگر توپ به او برسد آسیب‌های جبران‌ناپذیری به شما می‌زند. درباره مهار او صحبت کرده‌ایم.

وضعیت رایا با توجه به عملکرد ضعیف در بازی قبل؟
اگر به فرم و دستاوردهای او از زمانی که با ما بوده است نگاه کنید، بسیار قابل توجه است. یک بازی نمی‌تواند او را ضعیف نشان دهد. دلیل سوال زیاد درباره رایا و دروازه را نمی‌فهمم. من سه دروازه‌بان بزرگ دارم و واقعا خوشحالم. وینگرهای بزرگی هم دارم. برخی از آن‌ها روی نیمکت هستند اما هیچ سوالی در مورد آن‌ها پرسیده نمی‌شود.

وضعیت مصدومان؟
همان وضعیتی را داریم که برای بازی مقابل لوتون داشتیم. پارتی در ریکاوری‌اش از مصدومیت پیشرفت داشته است اما برای بازگشتش به زمین فوتبال کمی زود است.

پس از کارت زرد مقابل لوتون تاون به‌خاطر خوشحالی و پریدن در زمین، دوباره این کار را تکرار می‌کنید؟
اگر فرصت حضور در کنار بازیکنان به من داده شود و اتفاقی مانند آن بازی رخ دهد من آنجا خواهم بود و دوباره خواهم پرید.

دیدگاه‌ها