کد خبر : 1985426 | 18 آذر 1402 ساعت 02:30 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

لیون ضرر کرد: قیمت ستاره کم شد!

باشگاه لیون پس از مشکلات اخیر تصمیم به فروش رایان شرکی، ستاره تیم، با مبلغی بسیار کم گرفته است.

لیون ضرر کرد: قیمت ستاره کم شد!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه اعلام شد لیون قصد دارد رایان شرکی را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به فروش برساند، حالا نشریه اکیپ در خبری مدعی شده است که این تیم برای فروش این بازیکن جوان فقط ۱۰ میلیون یورو می‌خواهد.

شرکی ۲۰ ساله در بازی‌هایش برای تیم زیر ۲۱ ساله‌های فرانسه و سپس درخشش در فصل قبل در لیون، توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

در این فصل اما با توجه به عملکرد ضعیف لیون، این بازیکن جوان هم نتوانسته نمایش‌های درخشانش را تکرار کند. او در ۱۴ بازی این فصل فقط ۱ پاس گل ثبت کرده است. عملکرد شرکی در بازی هفته قبل مقابل مارسی انتقادات گسترده هواداران را به دنبال داشت.

1963888

حالا با توجه به اینکه لیون در قعر جدول لیگ یک است و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، به دنبال افزایش بودجه‌اش در ژانویه است و رایان شرکی که ۱۸ ماه به پایان قراردادش باقی‌مانده، بهترین گزینه برای فروش است.

او در تابستان مشتریان زیادی داشت اما لیون حاضر نشد او را به مبالغ بالاتر بفروشد و حالا ممکن است در ژانویه با مبلغی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون یورو باشگاه را ترک کند. وستهم، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن در تابستان به جذب این بازیکن علاقه‌مند بودند و باید دید در ژانویه هم برای خرید او بازخواهند گشت یا خیر.

دیدگاه‌ها