کد خبر : 1985443 | 17 آذر 1402 ساعت 15:07 | 78.3K بازدید | 54 دیدگاه

تصورم چیز دیگری بود

کلوپ: سیتی چطور با 10 امتیاز اختلاف صدرنشین نیست!

یورگن کلوپ از اینکه سیتی با 10 امتیاز اختلاف با رقبایش در صدر لیگ برتر نیست، ابراز تعجب کرد.

کلوپ: سیتی چطور با 10 امتیاز اختلاف صدرنشین نیست!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از پیروزی برابر شفیلدیونایتد فردا باید در زمین پالاس به میدان برود. قرمزها این شانس را دارند تا در صورت پیروزی موقتا صدرنشین شوند و البته باید کمی دیرتر منتظر نتیجه پایانی بازی ارسنال با ویلا باشند.

1960945

کلوپ در مورد شانس صدرنشینی لیورپول گفت: «ما می‌خواهیم بازی خود را ببریم و فکر نمی‌کنم از جانب ما آرسنال برای بازی با استون ویلا نیازی به فشار اضافی داشته باشد. بازی آن‌ها به اندازه کافی سنگین است. ما باید مقابل کریستال پالاس عالی کار کنیم تا برنده شویم. ما به امتیازات کامل این بازی نیاز داریم و می‌خواهیم به آن برسیم.»

کلوپ در مورد روی هاجسون گفت: «من واقعا خوشحالم که او را در لیگ برتر ملاقات کردم زیرا او یک فرد برجسته است. وقتی او را می‌بینم، همیشه می‌گویم که تو اینجا چه‌کار می‌کنی؟»

کلوپ در نبرد تیم‌های بالانشین گفت: «به نظر می‌رسد کمی غیرمعمول است که سیتی با 10 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول نیست. آرسنال خیلی خوب کار می‌کند. استون ویلا فوق‌العاده قوی است. یونایتد، من بازی‌های آن‌ها را دنبال نمی‌کنم، اما آن‌ها در همین اطراف هستند. حتی ما می‌توانستیم چند امتیاز بیشتر داشته باشیم، اما این‌طور نشد. ما فعلا فقط برای بازی بعدی آماده می‌شویم و سعی می‌کنیم دوباره برنده شویم.»

1958210

کلوپ در مورد اینکه آیا این تیم لیورپول جلوتر از برنامه‌های از قبل تعیین شده است، گفت: «من در ابتدای پیش فصل یک اصول پایه تعیین کردم. سپس برای تبدیل شدن به یک تیم واقعی، شما باید بر مشکلات غلبه کنید. برابر تاتنهام اگر با مشکل داوری روبرو نشده بودیم، شاید الان صدرنشین بودیم. نمی‌دانم بدون آن کارت قرمز اشتباه، ما الان کجای جدول قرار داشتیم. من از پیشرفت تیم تا این مرحله راضی هستم. ما بازیکنان بزرگی که در رختکن، رهبر تیم بودند را از دست دادیم و مجبور شدیم برای آن‌ها جایگزین پیدا کنیم. من نمی‌توانم ناراضی باشم.»

کلوپ در مورد مصدومیت‌ها گفت: «بیشتر تیم‌ها فقط دو مصدوم با رسیدن به یک مشکل واقعی فاصله دارند.»

کلوپ در مورد فرم فن‌دایک گفت: «ویرژیل بهترین مدافع جهان است. آیا او اشتباهات بدی داشته است؟ بله. مدافعی را به من نشان بدهید که هرگز اشتباه نداشته است. آیا ریو فردیناند همیشه عالی بود؟ یاپ استام؟ سامی هیپیا؟ هیچ‌کس بی‌اشتباه نبود و هیچ‌کس هرگز نخواهد بود. فن‌دایک برای تیم فوق‌العاده مهم است.»

کلوپ در مورد اینکه آیا لیورپول پس از مصدومیت ماتیپ نیاز به خرید یک مدافع میانی جدید دارد یا خیر، گفت: «شما همیشه در مورد نقل و انتقالات جوری صحبت می‌کنید که انگار ساده‌ترین کار در جهان است. هر خریدی هزینه دارد و جانشین ماتیپ باید بازیکنی با کیفیت و مناسبی باشد که طبعا گران خواهد بود و مشخص نیست ژانویه چنین بازیکنی در دسترس باشد. ما هنوز چهار مدافع میانی داریم. به من بگویید کدام باشگاه حاضر می‌شود مدافع میانی ارزشمند خود را وسط فصل بفروشد.»

دیدگاه‌ها