کد خبر : 1985445 | 17 آذر 1402 ساعت 15:10 | 6.2K بازدید | 5 دیدگاه

پیولی: من سرمربی میلان هستم، نه قهرمان یا قربانی!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید احساس قربانی یا قهرمان بودن در این تیم ندارد و فقط به مسئولیت‌هایش فکر می‌کند.

پیولی: من سرمربی میلان هستم، نه قهرمان یا قربانی!

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا شب در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم سری آ ایتالیا باید در ورزشگاه خانگی آتالانتا روبروی این تیم به میدان برود. 

آنها در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس رده دومی و شش امتیاز اختلاف با اینتر صدرنشین در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و امیدوار هستند که بتوانند ناکامی‌های چند هفته اخیر را جبران و فاصله‌شان را با این دو رقیب قدیمی کم کنند. 

پیولی در نشست خبری پیش از این دیدار و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «آتالانتا همیشه حریف بسیار دشواری است و بازی برابر آنها سخت است. آنها تا آخر برای حضور داشتن در جمع چهار تیم صدر جدول تلاش خواهند کرد. این تیم بسیار کامل است، کیفیت بالایی و قدرت فیزیکی خوبی دارد. آنها باید عملکرد درخشانی را ارائه دهند تا بتوانند پیروز شوند.»

این مربی ایتالیایی در پاسخ به این سوال که آیا میلان هنوز در کورس قهرمانی حضور دارد گفت: بله چون هنوز دیدارهای بسیار زیادی باقی‌مانده است. نباید دیگر عدم ثباتی را در لیگ از خودمان نشان دهیم و هدف ما هم این است. ما می‌خواهیم حداقل در جمع چهار تیم صدر جدول باشیم اما دوست داریم جایگاه بهتری هم به دست آوریم و برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.»

1960947

او درباره شرایط رافائل لیائو و سیمون کیائر اضافه کرد: «تمرین امروز برای لیائو بسیار مهم است. او در چند روز اخیر به سطح خوبی از آمادگی رسید و پس از تمرین امروز درباره‌اش تصمیم خواهیم گرفت. کیائر بر مشکلش غلبه کرده اما هنوز در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرده است.»

سرمربی میلان با اشاره به وضعیت کلی تیمش ادامه داد: «ما فقط و فقط به بازی فردا فکر می‌کنیم. هرچند ایرادی هم ندارد که از حالا بخواهیم به نیوکسل فکر کنیم. لحظات خاصی ممکن است در طول فصل به وجود بیاید. هرچه بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشیم بهتر است. بن ناصر هم نیاز به زمان دارد تا بتواند بار دیگر جایگاهش را به دست آورد.»

پیولی همچنین در واکنش به اتفاقات چند هفته اخیر و اظهاراتی که درباره او شده بود گفت: «من سرمربی میلان هستم و مسئولیت‌های خاص خودم را دارم. نه احساس می‌کنم که یک قهرمان هستم و نه احساس می‌کنم که یک قربانی هستم.»

دیدگاه‌ها