کد خبر : 1985452 | 18 آذر 1402 ساعت 03:28 | 19.6K بازدید | 3 دیدگاه

رویای اسطوره ایتالیا: می‌خواهم مدیر تیم محبوبم باشم

جورجو کیه‌لینی، اسطوره فوتبال ایتالیا، قصد دارد روزی به عنوان مدیر به یوونتوس برگردد.

رویای اسطوره ایتالیا: می‌خواهم مدیر تیم محبوبم باشم

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌لینی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان سال گذشته پس از 17 سال از یوونتوس جدا شد و به لس آنجلس اف سی پیوست تا تجربه بازی در لیگ فوتبال آمریکا را به دست آورد. 

این بازیکن 39 ساله در اولین فصل حضور در لیگ فوتبال آمریکا موفق شد جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد و بار دیگر موفق شده به فینال پلی آف این مسابقات برسد و در صدد دفاع از عنوان قهرمانی به همراه دیگر هم تیمی‌هایش در لس آنجلس اف سی است. 

او درباره تجربه بازی در لیگ آمریکا به اتلتیکو گفت: «بازیکنان اروپایی اغلب به‌خاطر تقویم لیگ آمریکا در ماه جولای به تیم اضافه می‌‎شوند و سال اول خیلی سخت است. اما سال دوم خیلی راحت‌تر است. من این فصل احساس خیلی بهتر از نیم فصل دوم فصل گذشته دارم.»

1944190

این مدافع کهنه‌کار با اشاره به شرایط تیم ملی ایتالیا در یورو 2024 اظهار داشت: «ما در چرخه جدید با مربی جدیدی هستیم و فکر می‌کنم آینده روشن است. فوق‌ستاره نداریم اما دوره قبل که قهرمان شدیم هم نداشتیم. ما تیمی قدرت‌مند و منسجم بودیم که با قدرت تیمی توانستیم جام را به خانه ببریم.»

این ستاره سابق یوونتوس درباره علاقه‌اش به حضور در دنیای مربیگری اضافه کرد: «بیشتر دوست دارم در حوزه مدیریت کار کنم. مدارکی در رشته اقتصاد و ام بی ای در فوتبال دارم. مربیگری تعهد بسیار زیادی لازم ندارم و من در حال حاضر چنین احساسی ندارم.»

کیه‌لینی همچنین در پاسخ به سوالی درباره بازگشت به یوونتوس ادامه داد: «بله، دوست ندارم دروغ بگویم، یوونتوس را در آینده‌ام می‌بینم. نمی‌دانم در چه پستی اما دوست دارم در جایی باشم که نیمی از عمرم را در آن سپری کردم. هنوز وابستگی بسیاری به تک تک آن روزها دارم و از این که آن‌ها در حال حاضر فصل خوبی دارند خوشحال هستم اما عجله ندارم.»

دیدگاه‌ها