کد خبر : 1985455 | 17 آذر 1402 ساعت 15:42 | 16.2K بازدید | 19 دیدگاه

این‌جا کاملا خوشحالم

کجا بهتر از اینتر: خیلی زود تمدید می‌کنم

لائوتارو مارتینز تایید کرد که قراردادش با اینتر را تمدید خواهد کرد و قصد جدایی ندارد.

کجا بهتر از اینتر: خیلی زود تمدید می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، مارتینز در چند فصل اخیر به ستاره اصلی اینتر تبدیل شده و فصل گذشته هم نقش مهمی را در درخشش این تیم در سری آ و لیگ قهرمانان ایفا کرد.

او یکی از بازیکنانی بود که به اینتر در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان کمک کرد و با وجود اینکه نتوانست برابر منچسترسیتی گلزنی کند، عملکرد خوبش توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد و پیشنهادهایی را برای او به همراه داشت. 

1947335

نام چند باشگاه لیگ برتری و همچنین رئال مادرید در فهرست باشگاه‌هایی که علاقه زیادی به جذب او دارند دیده می‌شد، اما این ستاره آرژانتینی تصمیم گرفت همچنان به حضورش در اینتر ادامه دهد و حالا رفته‌رفته به جمع بازیکنان ماندگار در تاریخ این باشگاه اضافه می‌شود. 

لائوتارودر سن 26 سالگی، ششمین فصل حضورش در نراتزوری را سپری می‌کند و آماده است قرارداد خود را با این باشگاه که در 2026 تمام می‌شود را طولانی‌تر تمدید کند. ارزش بازار او 100 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

مهاجم آرژانتینی در مصاحبه با اسپورت مدیاست گفت: «برای تمدید من، همه چیز آماده است و فقط برخی جزئیات باید نهایی شود. می‌خواهم تمدید کنم چون اینجا در اینتر من و خانواده‌ام حس خوبی داریم. هواداران نیز من را دوست دارند و این حس متقابل است. تمدید بسیار نزدیک است، مشکلی نیست و من کاملا آرام هستم. هیچ تیمی برای من بهتر از اینتر نیست.»

1945290

دیدگاه‌ها