کد خبر : 1985468 | 17 آذر 1402 ساعت 16:11 | 11.7K بازدید | 16 دیدگاه

کابوس کره و تاتنهام: شاید مصدومیت سون جدی باشد!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، تایید کرد که شاید مصدومیت سون هیونگ مین جدی‌تر از حد تصور باشد.

کابوس کره و تاتنهام: شاید مصدومیت سون جدی باشد!

به گزارش"ورزش سه"، تاتنهام روز یکشنبه در یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی نیوکسل به میدان برود. 

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که آن‌ها شب گذشته برابر اورتون قرار گرفتند و در کمال تعجب و ناباوری با سه گل مقابل این تیم شکست خوردند تا روند ناکامی‌هایشان برخلاف چند هفته ابتدایی همچنان ادامه داشته باشد. 

مصدومیت متعدد بازیکنان این تیم یکی از دلایل این ناکامی است و به نظر می‌رسد که این اتفاق ناخوشایند در بازی شب گذشته برای سون هم اتفاق افتاده باشد که خبر بسیار بدی برای تاتنهام و همچنین تیم ملی کره جنوبی خواهد بود. 

1959009

پوستکوگلو در نشست خبری پیش از بازی برابر نیوکسل در این باره به خبرنگاران گفت: «هیچ خبر جدیدی نیست. آخرین خبری که داشتیم در اواخر شب گذشته بود که او پس از بازی احساس درد زیادی داشت. باید ببینیم که امروز شرایط او به چه شکل خواهد بود. ضرباتی در طول بازی به پای این بازیکن برخورد کرد.»

او در پاسخ به سوالی درباره علاقه سوانسی به جذب دستیارش اظهار داشت: «من صحبت کوتاهی با کریس دیویس داشتم. او می‌داند که ما هفته شلوغی در پیش داریم. او یکی از اعضای فوق‌العاده کادر فنی ماست و کاری فوق‌العاده را در کنار ما انجام داده است. همه چیز بستگی به او تصمیمی که می‌گیرد دارد.»

سرمربی تاتنهام با اشاره به شرایط بازیکنانش اضافه کرد: «بازیکنان این شانس را دارند که توانایی‌هایشان را به من نشان دهند و وادارم کنند که تصمیم خوبی برای آن‌ها بگیرم. اگر تصمیمی نگرفته‌ام به این‌خاطر است که آن‌ها نتوانستند وادارم کنند اما این‌طور نیست که این شرایط در هفته‌های آینده یا پس از آن تغییر نکند.» 

دیدگاه‌ها