کد خبر : 1985504 | 17 آذر 1402 ساعت 18:07 | 18.9K بازدید | 10 دیدگاه

همه باید دفاع کنند

انریکه: امباپه هیچ فرقی با بقیه ندارد

لوئیس انریکه گفت که از امباپه توقع دارد در کارهای دفاعی مشارکت بیشتری داشته باشد.

انریکه: امباپه هیچ فرقی با بقیه ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار پی اس جی در مقابل نانت که فردا شنبه برگزار می‌شود، در کنفرانسی خبری با رسانه‌ها صحبت کرد.

1964001

سرمربی اسپانیایی نشست خبری را با تمجید از دروازه‌بان ذخیره‌اش، آرنائو تناس آغاز کرد: «نگرش و عملکرد او در هر تمرین این را نشان می‌دهد که هر لحظه آماده بازی است. او گلر سطح بالایی است و در بهترین فرم خودش نیز قرار دارد. این فوق العاده است، زیرا معمولاً دروازه‌بان سوم بازی نمی‌کند. اما او برابر لوآور وقتی دوناروما اخراج شد، آماده بود.» 

انریکه سپس تأیید کرد که اشرف حکیمی که به دلایل شخصی در تمرین امروز غایب بود ولی برای بازی فردا در فهرست قرار خواهد گرفت.

انریکه در مورد پست امباپه گفت: «کیلیان در حمله آزادی کامل دارد. با این حال او مانند همه بازیکنان تعهدات دفاعی دارد و باید در کارهای دفاعی مشارکت کند. اینجا فرقی بین بازیکنان نیست. کیلیان در عین حال آزادی رفتن به جناحین، ورود به داخل محوطه جریمه یا بازی کردن به عنوان یک 9 کاذب را دارد. او در آخرین بازی برابر لو آور مانند بقیه عالی کار کرد.»

1961875

انریکه در مورد مصدومیت مارکینیوش و زایر امری که این هفته با سایر هم‌تیمی‌ها تمرین کردند، گفت: مارکینیوس؟ او با تیم تمرین کرده و حالش خوب است. زایر امری؟ او هم در دسترس است و این خبر خوبی برای تیم و من محسوب می‌شود.»

لوئیس انریکه که اذعان کرد که به دلیل در پیش بودن بازی حساس برابر دورتموند، امکان سیستم چرخشی وجود دارد: «بازی فردا یک بازی مهم است. آنها یک مربی جدید دارند و در مقابل ما تیم‌ها به تغییرات عادت کرده‌اند. شاید سیستم چرخشی داشته باشیم، اما این هدف ما را تغییر نمی‌دهد. باید حمله کنیم و برنده شویم. باید با برد به دورتموند برسیم.»

دیدگاه‌ها