کد خبر : 1985513 | 17 آذر 1402 ساعت 18:46 | 10.8K بازدید | 20 دیدگاه

فخرالدینی: اگر عدالت اجرا شده، دستشان درد نکند!

بازیکن آلومینیوم اراک می‌گوید اگر پنالتی رخ داده برای این تیم اشتباه بوده، تغییر تصمیم داور بازی کار خوبی بوده است.

فخرالدینی: اگر عدالت اجرا شده، دستشان درد نکند!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر صنعت نفت آبادان به خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز خیلی شیرین را مقابل صنعت نفت کسب کنیم. فکر می‌کنم کار هر تیمی نباشد که در آبادان پیروز شود. به تیم خودمان و بچه‌ها تبریک می‌گویم که توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

او درباره اتفاقات جنجالی رخ داده پس از اعلام خطای پنالتی به سود آلومینیوم و تغییر تصمیم داور بازی نیز گفت: فکر می‌کنم پس از آنکه ناظر و داور چهارم صحنه را بررسی کردند، به داور گفته بودند پنالتی نیست. من خودم صحنه را ندیده‌ام و اگر پنالتی اشتباه بوده، پس آنها کار خوبی کرده‌اند که گفته‌اند تصمیم داور اشتباه بوده است.

وی ادامه داد: ما اصلا راضی نیستیم حق تیمی خورده شود و فقط به دنبال عدالت هستیم. فقط حرف من این است که اگر ناظر اینقدر قدرت دارد که می‌تواند پنالتی را برگرداند، پس چرا هفته قبل ناظر بازی ما این کار را انجام نداد؟

فخرالدینی در پایان گفت: اگر پنالتی اشتباه بوده، خدا را شکر که تصمیم داور را تغییر دادند. خود من قرار بود ضربه پنالتی را بزنم. اگر گل می‌زدم برایم خوب می‌شد ولی اکنون خدا را شکر می‌کنم که اگر آن صحنه پنالتی نبوده، نظر داور را عوض کرده‌اند. اگر عدالت اجرا شده، دستشان درد نکند.

دیدگاه‌ها