کد خبر : 1985517 | 17 آذر 1402 ساعت 18:42 | 40.8K بازدید | 30 دیدگاه

اعتراف ستاره پرتغالی: به خاطر پول به عربستان رفتم!

روبن نوس، ستاره پرتغالی، تایید کرد که یکی از دلایل حضورش در لیگ فوتبال عربستان پول است.

اعتراف ستاره پرتغالی: به خاطر پول به عربستان رفتم!

به گزارش "ورزش سه"، تعداد زیادی از بازیکنان سرشناس و درخشان حاضر در فوتبال اروپا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مسیر کریستیانو رونالدو را در پیش گرفتند و راهی لیگ فوتبال عربستان شدند. 

نام‌هایی چون کریم بنزما، سادیو مانه، کالیدو کولیبالی، نیمار، جوردن هندرسون و همچنین نوس که عملکرد درخشانی در ترکیب ولورهمپتون و در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشت اما حالا پیراهن باشگاه الهلال عربستان را به تن دارد. 

پیشنهادهای هنگفت و باورنکردنی ارائه شده از سوی باشگاه‌های عربستانی باعث شد که آنها برای ترک سطح اول فوتبال اروپا وسوسه و راهی این کشور شوند، هرچند بسیاری از آنها هرگز به این موضوع به عنوان دلیل اصلی حضورشان در عربستان اشاره نکرده‌اند. 

1947205

نوس در پاسخ به این سوال که چرا در سن 26 سالگی تصمیم به ترک فوتبال اروپا گرفت به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: «البته که یکی از دلایلش پول است. البته. نمی‌توان چنین چیزی را مخفی کرد. اما وقتی که پروژه را دیدیم این پیشنهاد را پذیرفتیم، هرچند بسیاری از مردم فکر می‌کنند چنین حرفی واقعیت ندارد اما اینطور نیست. 

وقتی پروژه را به ما نشان دادند دیدیم که پروژه عظیمی است. فکر می‌کنم بسیاری از مردم از این موضوع خبر دارند که این کشور در حال حاضر چطور در حال پیشرفت است و فوتبال در اینجا تا چه حد جلو رفته است. من فکر می‌کنم این لیگ در دو تا سه سال آینده به لیگی فوق العاده تبدیل خواهد شد.»

دیدگاه‌ها