کد خبر : 1985522 | 18 آذر 1402 ساعت 06:13 | 19.9K بازدید | 5 دیدگاه

توهین رئیس به ناپلی‌ها: یک مشت بازنده بی‌لیاقت!

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، اظهارات عجیب و توهین‌آمیزی را علیه هواداران این تیم مطرح کرد.

توهین رئیس به ناپلی‌ها: یک مشت بازنده بی‌لیاقت!

به گزارش "ورزش سه"، دی لورنتیس که متولد رم است در طول 19 سال حضورش در راس باشگاه ناپولی بارها و بارها با هواداران این تیم به مشکل جدی خورده است. 

او بسیاری از هواداران این تیم را با برکناری لوچانو اسپالتی و انتخاب رودی گارسیا به عنوان جانشین او در تابستان گذشته شگفت‌زده و ناامید کرد و این انتخاب هم در نهایت اشتباه بود و باعث شد که والتر ماتزاری در ماه گذشته میلادی به جای او به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود. 

رئیس باشگاه ناپولی پنجشنبه شب در مراسمی که در آن شهروندی افتخاری ناپل به اسپالتی اهدا شد حضور داشت و اظهارات تندی را به زبان آورد که یکی از آنها از سوی رسانه‌ها پوشش داده نشد. 

1884583

کالچومرکاتو با اشاره به این مطلب مدعی شد که دی لورنتیس در این مراسم گفته است: «ناپلی‌ها بازنده و بی‌لیاقت هستند چون از هیچ چیز راضی نیستند. من از خانواده‌ای با هفت عضو اهل ناپل می‌آیم، یکی از آنها زن عموی من است که خوشبختانه هنوز زنده است اما سارق است...»

پیش از این هم هواداران ناپولی به خاطر شرایط این تیم از او بسیار عصبانی بودند و مطرح کردن این اظهارات می‌تواند به این خشم و عصبانیت آنها از رئیس باشگاه محبوب‌شان بیش از پیش دامن بزند.

دیدگاه‌ها