کد خبر : 1985527 | 17 آذر 1402 ساعت 19:44 | 93.1K بازدید | 112 دیدگاه

بیرانوند می‌دانست پنالتی گئورگی گل نمی‌شود!

در شرایطی که همه دوربین‌ها روی گولسیانی و صحنه پنالتی او زوم شده بود بیرانوند طاقت تماشای این لحظه را نداشت.

بیرانوند می‌دانست پنالتی گئورگی گل نمی‌شود!

به گزارش ورزش سه، بعد از تلاش فراوان پرسپولیس برای رسیدن به گل و امتحان کردن انواع و اقسام روش‌هایی که می‌شد به الدحیل ضربه زد سرانجام محمد عمری با پاس عمقی مهدی ترابی به سمت دروازه حریف رفت و با خطای خشن مدافع قطری پرسپولیس را به خواسته‌اش رساند.
بعد از اعلام پنالتی، بازیکنان الدحیل بشدت به داور ژاپنی معترض شدند اما از اتاق کمک داور ویدئویی به او اعلام شد تصمیمش کاملا درست بوده است. در همین لحظات گولسیانی بدون اینکه رقیبی برای نواختن ضربه پنالتی داشته باشد توپ در دست روی نقطه پنالتی ایستاده و منتظر بود تا داور به نشانه ضربه در سوت خود بدمد.
در این لحظات اما بازیکنان پرسپولیس درست مثل 53 هزار هوادار داخل ورزشگاه و میلیون‌ها بیننده تلویزیونی حال و هوای عجیبی داشتند و احساسی شده بودند. در شرایطی که هزاران دوربین تلفن همراه به سمت گولسیانی و نقطه پنالتی دوخته شده بود محمد عمری روی خط میانی زمین ‎در آغوش یکی از هم تیمی‌هایش پشت به دروازه بود و طاقت دیدن این صحنه را نداشت.

1964031

همچنین علیرضا بیرانوند کاپیتان احساساتی پرسپولیس نیز دروازه خود را رها کرده و لب خط آمده بود تا کنار نیمکت نشین‌های تیمش باشد. بیرو که نمی‌توانست این لحظه را تماشا کند در آغوش فرشاد فرجی پشت به صحنه پنالتی و برعکس او انگار فرجی استرس نداشت و از گل شدن این توپ مطمئن به نظر می‌رسید. برعکس او، بیرو آنقدر دلهره و دلشوره داشت که انگار می‌دانست برای اولین بار پنالتی گئورگی گل نخواهد شد!

1964030

با این حال بعد از گل نشدن ضربه گولسیانی سکوت و افسوسی چنده ده هزار نفری جو عجیبی را در ورزشگاه ایجاد کرد و دو دقیقه بعد پرسپولیس گل دوم را هم خورد.
عکس: محمد وحیدپور

1964029

دیدگاه‌ها