کد خبر : 1985531 | 17 آذر 1402 ساعت 20:03 | 24.3K بازدید | 52 دیدگاه

آمار جالب ستاره پرسپولیس مقابل الدحیل دیده نشد

لبخند، جواب ترابی به چرایی کرنرهای یکنواخت!

برخی پیشکسوتان پرسپولیس بعد از شکست مقابل الدحیل به اینکه چرا ترابی همه کرنرهای این تیم را می‌زد اعتراض کردند!

لبخند، جواب ترابی به چرایی کرنرهای یکنواخت!

به گزارش ورزش سه، مهدی ترابی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار با الدحیل بود اما نتوانست با پاس گل یا گلزنی کار نیمه تمام خود را تمام کند و حتی بعد از مسابقه مورد انتقاد قرار گرفت.
ترابی که در کمبود بازیکن تهاجمی یکی از امیدهای یحیی و پرسپولیسی‌ها برای گلزنی به حساب می‌رفت بارها پا به توپ شد، فرار کرد، پاس عمقی داد، شوت کرد، ارسال داشت و موقعیت آفرید اما به خاطر کرنرهای یکنواختش در طول بازی که بیشتر به تیر یک می‌رفت و بی حاصل بود از سوی برخی پیشکسوتان با اعتراض مواجه شد.
ترابی اما در تمرین جمعه لبخند به لب داشت تا نشان دهد این اتفاقات و عواقب سخت و تلخ شکست در آسیا را فراموش کرده و روی بازی با هوادار و درخشش در لیگ تمرکز کرده است.
ترابی در بازی مقابل الدحیل 65 پاس داد که فقط 3 تا از آنها بلند بود. دقت کلی پاس‌های او 84.6 درصد بود که در نیمه زمین خودی به 73.4 درصد رسید.

1964045

نکته جالب اینکه ترابی در این بازی 10 تا دوئل برنده داشت و 5 دوئل را هم باخت. ترابی یک شوت داخل چارچوب داشت، 2 تا از شوت‌هایش بلاک شد، 6 سانتر موفق داشت، 7 ارسال ناموفق برایش ثبت شد اما 6 شانس گل خلق کرد.
شماره 9 پرسپولیس در امور تدافعی 3 تکل زد، 2 شوت حریف را بلاک کرد و یک رهگیری توپ داشت. او از حریف دو خطا هم گرفت تا آمار قابل توجهی در این مسابقه داشته باشد اما همه از کرنرهای یکنواخت او در تیر یک ایراد می‌گیرند در حالی که سروش رفیعی هم برخی کرنرها را نواخت و حتی یکی دو بار دانیال اسماعیلی‌فر کرنر زد.

دیدگاه‌ها